Archive for 20 septembrie 2007

La revedere!!! Mi-a facut placere

septembrie 20, 2007

Si cam aici se mai incheie un capitol atat de important din viata mea, aici se incheie o aventura de neuitat, ceva la ce nu m-as fi asteptat cand am aterizat acum 5 luni pe Logan International Airport in Boston.
Cu bune, cu rele am ajuns si pana aici. Cu multi prieteni, cu multe poze, si mai multe amintiri si cate un cantec in memorie.
Ca de obicei raman atatea de povestit, si cu timpul vor fi povestite, incet, incet.
O sa ramana amintirile mele cu Thaddia, nebuna, Bones, cantaretul, Nicole, vorbareata, Kali (aici nu pot sa zic pe post), si multi multi altii.
Ma intorc la anul in Provincetown, de data asta pregatit si atotcunoscator :))
Pana atunci, la revedere. Mi-a facut placere.

P.S: Dupa ce plec maine din Provincetown (adica azi pe ora Romaniei), nu o sa mai updatez blogul pana undeva pe 30 septembrie. Poate, totusi o sa am parte de net prin Danemarca, dar nu e nimic sigur. Asa ca ne auzim cat de curand.

Sa va stea in GIT!!!

septembrie 20, 2007

Insemnarea asta sint convins ca o sa ii placa tare la aia care uraste barbatii.
Vorbeam cu o prietena pe net de cateva zile despre nivelul de imbecilitate la care au ajuns pustii romani. Spre exemplificare mi-a spus urmatoarea povestioara:
Din plictiseala acum vreo saptamana a intrat pe chat-ul de pe apropo.ro si s-a inscris cu un nick de genul nume69sexy
Evident ca la 5 minute dupa, au inceput bombardamentele. A mea amica primise cel putin 5 propuneri de sex cu barbati ce nu o vazusera niciodata, daramite ea pe ei.
Ma gandeam chestia asta sa se intample pe bune, tipul si tipa sa stabileasca o intalnire amoroasa si sa apara o batoza de 200 de kilograme. Cred i-ar trece repede.
Absolut imbecila e tinara generatie de gen masculin (si nu numai) care ajunga sa devina atat de disperata dupa sex de-asta fara consecinte, cu oricine, oriunde, incat recurge la metode de-astea.
Sa va stea in git, mai baieti!