S-a întors

După toată tevatura cu Mircea Badea am preferat să nu fac chestia asta pentru o vreme. Desigur, idioţi vor exista mereu, la fel de mulţi invidioşi- Între timp se pare că Badea şi-a făcut altă pagină de Facebook ca să scape de publicitatea negativă. În sfârşit, n-are nicio importanţă. Noi să fim sănătoşi.

Momentan mă zbat cu o conjunctivită care mă ţine în casă pe vremea asta absolut superbă. La naiba…

Etichete: , , ,

28 răspunsuri to “S-a întors”

  1. gaby Says:

    cine esti tu prietene ai ceva nu te simti bine ….

    • NACU Says:

      ba ,cretinule in ce tara traesti nu vezi ce dracu tot spoi si palavragesti,daca-ti place basescul i-al de barbat sau femei si eu daca as fi inlocul lui badea la fel as face. nuami ca eu nu mai sint in tara sint in strainatate(norocul meu)dar tot vad nu e nimeni fan badea dar macar el vede realitate nu vati saturat sa pupati cururi eu nu pot sa pup si am plecat

  2. marsi Says:

    baiete tu esti nebun:)) din putul gandirii tale iese numai prostii:)

  3. Daniel Says:

    Inca unul care si-a tras blog. ce mai e la moda. nu ai blog nu existi
    daca doar cu mircea badea ala reusesti sa iti faci rating nu esti cu nimic mai presus. Badea rade de „base”, tu de badea si uite asa maine se trezeste unu sa te faca subiect pe tine…… ca doar de…. avem nevoie de notorietate……
    Mergeti si faceti ceva constructiv…… nu mai pierdeti vremea pe blog….

  4. Monica Says:

    Sincera sa fiu,eu admir la Mircea Badea tupeul si ca macar spune ce gandeste.Nu cred ca face toate astea doar pentru rating.Eu iti respect parerea si nu imi pari un om prost cum zic ceilalti care gandeau altfel decat tine.In fond,fiecare om are dreptul la opiniile lui,nu?Eu o sa continui sa ii urmaresc emisiunea:)

  5. gina Says:

    defapt u esti invidiosul

  6. me Says:

    interesant mod de a strange toti retardatii la un loc:))
    marile minti sclipitoare ale tarii alias fanii lui mircea badea:)

  7. iulyan Says:

    Altu care si-a facut blog si comenteza despre alti !
    Dute ma spanzurate ,, Vedeti ma de viata ta ,, nu sta ca o sugativa daia ,, „gata ma-m luat de mircea badea sunt tare” !

    Cred ca putul gandiri tale a secat de mult ma .. daca 10 oameni iti zic ca esti prost si nici unu ca esti destept care au dreptate ????

    Esti singurul care iti iei apararea, sau fa-ti mai multe comentarii PRO singur !

  8. Sugi Says:

    Alt muritor de foame care incearca sa se faca faimos prin teoriile lui de schizofrenic.

  9. ady Says:

    bah fratzioare …si yo sunt fan mircea badea … pur si simplu nu mai suport sistemul si ma regasesc in ideile lui …
    yo nu te inteleg de ce vrei sa te razboiesti si sa pari tu cel interesant, sa incerci sa pari mai destept intrand in polemici cu omu asta care stie sa iti dea contraargumentul repede si plus de asta are si o groaza de oameni care il sustin …
    sincer tiam lasat mesajul asta pt ca mam simtit jicnit cand ai zis ce ai zis despre fanii lui mircea …
    capu’ plecat sabia nul taie prietene….

  10. andrei Says:

    Man Felicitari gg with the blog fuck them all 🙂

  11. ar Says:

    oare totii retardatii din tara asta sunt fani MB? Pai sa-si faca un partid. Si sa se autonumeasca presedinte.

  12. Praf Says:

    Frustratule, ai o invidie care te roade pe dinauntru si aceea invide se numeste Mircea Badea si stai linistit ca nu ai sa ajungi tu nici la degetu mic al lui.
    Mare „geniu”care te crezi + pentru cultura ta generala M. Badea nu avea fb in 15 dec dar nu ai habar tu ca esti doar un incuiat. hai salut.

  13. 3 litere Says:

    sa ne pupi in 3 litere pe toti fanii lui Mircea Badea…inclusiv pe el

  14. vlad Says:

    nu pot decat sa apreciez faptul ca mai exista oameni care sunt constienti de superficialitatea si lipsa de bun gust al acestui mascarici si cand spun marscarici spun Mircea Badea…

    asa ca pentru cei care se rezuma la trivialitati(ceea ce denota si nivelul intelectual al lor)cred ca „cine se aseamana se aduna” pune exact punctul unde trebuie

    mult respect marius

  15. vlad Says:

    repet! sunt surprins cat de saracacios poate sa fie vocabularul tinerilor din ziua de azi.cititi mai copiii:)) si lasati polemicile lipsite de nioma al acestui individ care pur si simplu este dezgustatator si ma refer la „Mircea:))”

    ps.
    e surprinzatoare contagiunea mintala, dar na fiecare gloata de inculti trebuie sa-si aiba capetenia.

    marius la mai multe articole:P

  16. Cosmin Razmerita Says:

    pretene eu zic ca bine ar fii sa faci aprecieri de genul asta atunci cand vei avea macar 10% din succesul lui Badea …. mai reflecteaza asupra problemei ….

  17. Alex Says:

    ba man,chiar nu stiu ce sa zic.se vede clar ca invidia te roade.parerea mea este sa te lasi de meseria asta de „blogger”,ca se vede ca nu`i de tine.pace frate

  18. Alex Says:

    apropo,cred ca lumea chiar nu este interesata de conjunctivita ta.asa ka wtf??dc ne vb tu de problemele tale de sanatate?

  19. remi Says:

    ba reveniti-va ca mircea badea ala ii ultimu om de pe planeta asta, si un cocalar distrus pe langa asta..

  20. F Catalin Says:

    Frate u si multi de pe blogul tau sunteti contra Mircea Badea, cel care injura (sistemul, oamnei sistemului, etc), deci sunteti un pic retarzi.
    Nu sunt fan Mircea Badea pe Facebook dar sunt fan la emisiunile lui (trecute, perezente si viitore), la ideile lui, si glumelelui lui.
    Daca nu intelegeti ceva, 90% cred, din ce spune, nu trebuie sa il blamati, nici Einstaine nu a fost inteles mult timp de cei care intelegeau despre ce era vb…

    Face.

  21. mihai Says:

    eu nu stiu ce va agitati asa … nici nu am inteles de ce ? va este foame ? vedeti ca de Craciun in Parcul Izvor PRIMARUL CARE ESTE va da iar de mancare :)) veniti si asaltati parlamentul !!!
    SEMNEAZA , un comunist simpatic

  22. marius nicolescu Says:

    Nu va mai suparati atat! Imi place sa sug pula si sunt in treaba asta pana la capat! Nu mi-e rusine sa o recunosc, dar am supt pula si la propriu cu cateva ocazii! Si o voi mai face atat timp cat vor exista pule pe pamant!
    As vrea sa-i sug pula lui Andrei daca s-ar putea ca mi-a tinut parte si asta m-a excitat! Acum ca mi-a trecut si conjunctivita, ar fi o chestie interesanta sa`l las sa-si frece pula si de ochii mei! Poate atunci vad lucrurile mai in perspectiva 🙂

    PS: daca tot esti la aparat suge-o si pe-a mea! 😉

  23. marius nicolescu Says:

    Si daca tot sunt la aparat, i-as suge pula si lui Mihai, ca tot e comunist simpatic.

    Si de la editor fara numar, @mihai – imi bag pula si-n semnatura ma-tii

  24. anonim Says:

    sa-mi bag pula in blogul asta de cacat si in nicolescu. mata-i din vaslui bah ratardatule. sa-ti iau gura-n pula desteptule

  25. Alex Says:

    Conjuctivita care te tine in casa? pe vremea asta frumoasa? .. Asta e poporu roman :)) … abia astept sa vina razboiul sa vad ce scuze mai bagati sa ramaneti in casa

  26. artyr Says:

    ba tu te uiti la fatza ta?bagamias pula-n ma-ta si in gatii mortilor ma-tii…sper sa te prinda badea sa te calce pe cap,vedeatas belit!

  27. Axell Says:

    ba dobitocule Badea nici nu stie ca existi…el nu are cont de facebook,ala e facut de un ratat la fel de mare ca tine sau chiar de tine sa-ti faci si tu reclama la un blog de cacat..Sa-ti cada ochiul in ciorba,ruptule

Lasă un răspuns

