Ce este EMO?

Acest filmulet incearca sa explice ce este emo. Intr-un mod amuzant, desigur. :))

Pe aceeasi tema:
E gay. Si ce?
Altă generaţie, dom’le
Invazia EMO

Etichete: , ,

47 Răspunsuri to “Ce este EMO?”

  1. Dimitry Says:

    EMO Attack….the aliens..buhuhu:)) Doamne ce idiotienie:)))

  2. RelativElegy Says:

    Omg :))
    Pe ziua de azi nu am ras… multumesc :))

  3. mariusnicolescu Says:

    cu placere :))

  4. 3m0_-_RulZ Says:

    si ce …emo e super tare imi place enorm si o sa ma fac si eu asa ca nu va mai bateti jok de ce e mai fain …

  5. gabby Says:

    pt 3m0_-_RulZ :”si ce …emo e super tare imi place enorm si o sa ma fac si eu asa ca nu va mai bateti jok de ce e mai fain …”……..daca tie ti se pare ca a fi un ciudat e fain,e strict problema ta! spune-ne cu ce ne incalzeste pe noi informatia asta,ce ne intereseaza?:))))))) oh my god!!!lumea asta a luat-o razna rau de tot

  6. Mistral Says:

    Eu unu sunt emo…dar….nici in halu ala…=))…shi..nu prea…is un ratat..ca shi aia=)) doamne prefer mai mult manelishtii…shi imi sunt antipatici!!!

  7. fsf Says:

    dak esti emo…ghost.cristina…ATN …numa dak esti eMo…:*

  8. emo_newsha Says:

    3m0_-_RulZ si ce …emo e super tare imi place enorm si o sa ma fac si eu asa ca nu va mai bateti jok de ce e mai fain…
    nu poţi să te faci întro zi emo… emo trebie să te naşti=)))

  9. emo_newsha Says:

    you never will understand eMo)))))*

  10. eu Says:

    eu tot nu inteleg ce e „EMO” ce legatura are emotia sau alte chestii cu paru cu cercei in buze si alte chestii dastea.. eee ff aiurea chestia asta

  11. eu Says:

    inteleg unele chestii cu freza nu stiu ce… sa poriti pe maini bratari sau alte prostii chiar si eu port da nu pot intelege ce legatura are cu emotiasi pana a ajunge sa te desfigurezi asa si mai apoi chiar sa te ..dead.. apropo de copchila aia de 12 ani sau cat avea

  12. anti EMO Says:

    EU CRD CA E OPROSTI PT. CA NU ARE ROST SA TE TAI SI SA-TI IEI VIATA E O MARE PROSTIE ,DAR CINE E ASA CEVA CHIAR IL ROG SA-MI EXPLICE SI MIE MAI IN DETALIU

  13. MIHAITA Says:

    EU CRD CA E OPROSTI PT. CA NU ARE ROST SA TE TAI SI SA-TI IEI VIATA E O MARE PROSTIE ,DAR CINE E ASA CEVA CHIAR IL ROG SA-MI EXPLICE SI MIE MAI IN DETALIU…….

  14. LUV_emo Says:

    Ce sa fie EMO? e un stil k toate stiluriile ….dar unii oameni vad asta ca pe o nebunie sau cam asa ceva…dar sa stiti ca e foarte frumos…

  15. LUV_emo Says:

    PT. anti emo hm…pai dak iti palce EMO ata de tare de ce sa nu incerci😀 dar mai UN SFAT pt cei care sunt EMO si au probleme…nu va OPRITI LA moarte si la ideea de a (SE) sinucide ci mai bine e sa luati viata asa cum este … buna sau rea… TOTDEAUNA exista o sansa de a scHImba soarta asa ca nu merita sa va sinucideti eu una am trecut peste asta😀

  16. EmO KiDs Says:

    nu inteleg de ce va mai uitati manelisti inoputit la asa ceva daca nu intelegeti nimic voi vb de taiatul venelor uitativa la voi ca numai de ura cantati di de bani…….vas omora pe toti daca as putea…..nu va mai uitati la asa ceva ca ni intelegeti nimic…

  17. EmO KiDs Says:

    nu inteleg de ce va mai uitati manelisti inputiti la asa ceva daca nu intelegeti nimic voi vb de taiatul venelor uitativa la voi ca numai de ura cantati si de bani…….vas omora pe toti daca as putea…..nu va mai uitati la asa ceva ca nu intelegeti nimic…

  18. claudia Says:

    nush ce sa zic….nu ii critic pe cei Emo….pt ca este stilul lor de viata…..dar opriti-va….traiti-va viata buna sau rea….nu prea cred ca merita sa te sinucizi doar pt ca acesta este noul stil de viata…….sau e ceva la moda…….mie una imi plac frizurile lor dar sincer shi fara suparare nu vreau sa fiu EMO….nu vreau sa sa stiu prin ce treceti…..dar…..ce d-zeu aveti cu emo???!!!….lasa-ti stilul sa continue…..nu e drept…..va bateti joc de ei pe strada dor pt ca se imbraca cum le place shi au frizuri ciudate(care mie-mi plac)…..nu e normal sa-i batjocoriti pe strada doar pt au abordat un alt stil de viata shi vor sa incerce ceva nou care cred ca-i caracterizeaza……EMO KID, va sustin opinia shi sincer va ador frizurile…..dar opriti-va…..nu va sinucideti….aveti multi oameni care tin la voi shi cred ca nu va dati seama de asta…..ei ar fi la fel ca voi daca va-ti lua viata doar pt ca sunteti intr-un butoi de depresie….continuati satraiti cum va place…..aveti dreptul! succes multinainte cu capul sus! fara sa va pese de ce spun altii!!!:*

  19. claudiu Says:

    si ce si mie imi place emo acum e la moda:X:X:X:X

  20. monica Says:

    Este o ora foarte tarzie si nu dorm pentru ca sunt foarte curioasa sa aflu unele informatii despre cei Emo, si din simpla intamplare am dat de site-ul asta care mi se pare fff interesant.De ce vreau sa aflu de cei Emo? ptr k cunosc o prs care ”peste noapte” a devenit Emo si ma ingrijoreaza fff tare…se dedica trup si suflet.Sincer si mie pe o parte imi place dar au unele conceptii fff proaste.Nu ii critic pe cei Emo.Este stilui lor de viatza, ei si l-au ales.dar ESTE VIATZA!NU MOARTE TRISTETE SI SINGURATATE.Ptr ce?pentru o dragoste pierduta de cele mai multe ori?…nu-si are rostul!CAPUL SUS SA NU VA IMPIEDICATI!

  21. emo_newsha Says:

    http://www.emo-kids.ro/index.php

  22. CAndY Says:

    emo …hmm ..sincer imi place cum se imbraka si frezele lor sunt super.fiecare e asa cum vrea..nu sunt emo .nici nu ash vrea..dar ..nu am nimic cu cei care sunt emo .. doar ca nu sunt de acord cu sinuciderea..mi se pare ca nu ai dreptul sa faci asta..nush ..treaba lor.nu ii mai judecatzi pana la urma fak ce ii taie capu`.daka ei vor sa se arunce de la etaju` 10 .sau sa isi taie venele.e treaba lor.fak ce cred ei .in caz ca numai suporta suferintza…nush .io una nu m`ash sinucide. cei care se sinucid au si motive intemeiate..what ever..

  23. bogdy Says:

    wow da ce-i cu moda asta oameni buni, va tâmpiti pe zi ce trece…nu mai stiti ce inseamna adolescentza…traiti-o din plin mey (pt EMO) …ink cv…nu sunt manelist deci eu nu-mi tai venele…voi emo astia suntetzi k maioneza..adik „dak n-o batzi bine, se taie” :-j …avetzi grija…Dumnezeu v-a dat viatza…tot el v-o si ia ;)…cius everybody

  24. ah Says:

    emo este cv de genul hai cami place si mie negru si gata te fci emo : trebuit totusi saaaaaa ai niste probleme in famile la scoala ;ce se gandeste un emo urasc pe toty di jur;nu masuportanimeni;sunt un homosau lezbi;e urat dc jicnity pe cei emopt ca sun foarte sensibili:Emo kid cry dont stupid my id: emo_dark_heart doar emo nu si coacaalari(^^) luv emo i hate uuuuuu!1!

  25. gabi Says:

    emo=gay

  26. deea Says:

    eu urasc emo sunt cei mai fraieri oameni pe care iam vazut ar trebui sa existe o lege care sa interzica emo

  27. deea Says:

    sunt niste oameni imaturi care cred ca viata este ceva urat da e distractiva viata chiar daca uni oameni spun ca e ceva nashpa

  28. mirabela Says:

    da ce sa sp…..sa se interzica emo…..da daca tot sunteti kum sp voi anti-emo de ce intrati pe siteuri emo? de ce va preocupa viata altora?………….mai cantati de bani….masini vedeti voi……..

  29. Deea Says:

    frate cei kre au ce au ku emo sa isi vada in plm de viatza lor ce draq si pt gabby…taci draq din gura esti mai mult dekt cocalar/a imputit/a…haide pa;)

  30. andrey Says:

    emo sant cei mai tari!!!!!!!!;););)

  31. lala Says:

    baaaa eo is emo si kre e teaba ?am 13 ani sunt fata si sunteti toti impotriva noastra !

  32. larka15 Says:

    sii cu dibilile selia de emo?

  33. elena Says:

    Exista o comunitate emo aici gen hi5 jocuri-emo.info/poze

  34. SONIA Says:

    buna io nus unt eemo dar nu am nimik imptriva lor chiar imi place stilul lor adica freza estc chiar am si io freza ca ei nu m imitato ci chiar asa miam imaginat io in oglida la coafor ca miar sta bn chiar nici nam stiut ca ei au aa freza pana de curand mia zis o amica…si tot pana de curand o amik din copilarie mia zis ca ea a stitut mereu ca io nus rokerita ca sunt altceva pt ca io inainte ma imbracam rokerita dar numi place muzika lor nici akum dar nici manele nu pot sa zik k imi place sau k le urasc…ma lasa rece si amika mea tokmai mia zis ca io sunt genu emo k asa am fo din todeauna si sentimental dar nu muzikal ceea ce si are dreptate ea mia esxplikat ceva de genu asta si am auzit ca tresa te sinucizi sau taiatu venelor sincer io nu sunt deacord cu asa cev a chiar daca am atatea pbm cu ai mei ca doar cu ei am…sincer am incercat sa o fac dar mam oprit la timp si miam dat seama ca viata tia dato dzeu so traiesti asa cum e buna rea nu aici nu sund deacord dar in rest nam nimik importiva si am sa incerca sa adopt si muzika voastra sa speram sam plak pt ca anam ascultato niciodata….va pup pe totzi emooooo!

    iar voi astea mah care nu va plak emo ce pzd..mami voastre comentatzi si intrati pe acest sitte?
    daca chiar suntetzi impotriva INGHITETI SI TACETI!
    DA NU vad cu ce va ofenseaza stilul lor nu vad ce va fac ei vou…lasatii in pace ca nu se stie niciodata cand o so patiti din partea unui emo care…lasatii in pace asa cum is ei ca nu o fac pe pielea voastra sau pre bani vostri!

  35. bosul namber one Says:

    sugeti pula toti care sunteti emo

  36. cosmina iza Says:

    emo vreau sa fiu si eu sunt fata si imi place pula

  37. cociuban Says:

    doamne cati adolescenti emo falsi sunt in romania cel putzin infine nu va mai laudati mah prunci care se cred emo k nu sunteti emo in advaratul sens al cuvantului……si inca ceva mai bn nu a prefaceti in ceea ce nu sunteti mai bn taceti si nu va mai laudati atata

  38. cociuban Says:

    Doamne cum pwla lui Hitler sa zici ca Tokio Hotel e o trupa de emo mah fratzilor daca aia sunt emo inseamna ca a ajuns cocalarii sa cante house…….doamne si inca ceva kum sa zici ca Paramore,evanescence si fall out boy sunt trupe de emo doamne ce oameni voi chiar nu stiti ce e emo cu adv.sens al cuvantului infine numai bine all :X

  39. Emonika..luv emo:X Says:

    mha vere..
    ce va batetzi voi jok de emo?
    vedetzi.va de vietzile voastre..
    emo este cv splendit..;x
    nmn no sa simta ce simte u emo:X
    X_X_X_X_X_X_X
    este prea tare..
    sh cn e emo poate sa ma contacteza la idu` anyway_cutty.;x;x;x;x
    mie imi plc acest gen:X
    sh daia sh st;)
    deci hai ma
    nu mai comentatzi dspr acest curent emo;)
    bye bye:X❤

  40. Emonika..luv emo:X Says:

    pishamash pe totzi manelari din toata tzara;);)
    sa va fut in gura;)

  41. anonim da e fata Says:

    mei nu trebuie sa radem, da nu e nici ”misto” cum zic alti. emo e ceva diferit:
    ei nu sunt satanici, nu sunt rock, punk, nebuni, cretini sau ori ce alceva .ei sunt doar diferiti se cred subalterni tuturor, adik cred ca nu sunt instare de nimic .si vor sa moara pt ca pe pamant e iadul si daca mori scapi de toate( ca daca mori doar ceilalti sufera).se taie pe maine sau se zgarie pt ca credetima ii doare mai mult sa planga decat sa se taie si au impresia ca toti se comporta urat su ei .DACA AFETI ALTE INTREBARI VA ROG FRUMOOS TRIMITETI UN MAIL PE ADRESA Diana_micutzaa@yahoo.com

  42. emO_forever Says:

    voi nici nu stiti c ins emO … sau de ce unele persoane sunt emO …
    emO nu e un stil … emO e descrierea unei persoane prin felul d a se imbraca sau purta ….
    nu trebuie neaparat sa’ti faci parul roz sau nu stiu cum ca sa fi emO

    emO e ceea ce e in sufletu tau … ceea ce simti …
    nu hotarasti tu sa fi emO doar pt k iti place parul sau imbracamintea …

    trezitiva fratilor si nu mai visati

  43. Minimal..(O_o) Says:

    Eu sunt minimalista dar stiu ce inseamna emo pana la urma multa lume isi bate jok de ei si sunt cei mai tari prieteni pe care ii potzi avea nu e nimic bizar sa fii emo e chiar super tare pana la urma emo inseamna emotional sau emotiv si nu totzi putem sa fim ca ei sunt speciali si dupa parul acela si subt hainele acelea se ascund niste persoane foarte bune

  44. Minimal..(O_o) Says:

    E SUPER SA FI MINIMALIST SAU EMO E GROZAV:P:P:P

  45. adriangay Says:

    eu ii ador pe baietii gay emo la nebunie, uitati-va cat de superbi si minunati prieteni sunt …am 54 de ani si sunt gay de cand ma stiu, dar am o slabiciune mare, enorma, serioasa si as vrea sa cunosc un baiat gay emo din Bucuresti intre 18 si 25 de ani care vrea sa-l invit mai intai la o cafea si o pizza si sper sa ne placem si sa incepem o relatie serioasa si de lunga durata …nu ma intereseaza aventuri cu baieti, doar relatie de durata cu un tanar emo superb si finutz! Bravo, Monika! Te apreciez mult!

  46. adriangay Says:

    as dori sa se stie k acest mesaj de mai sus este absolut serios, ador baietii emo care sunt gay si sper sa gasesc intr-o buna zi fericirea si multumirea sufleteasca alaturi de un superb si serios emo …au un suflet si un caracter minunat, iar faptul ca sunt si gay nu este niciun pacat …din contra …si eu la 54 de ani sunt travestit si-mi place sa ma imbrac in haine de dama, ciorapi lycra, bikinei, chilotei sau sa port sutien …iar la emo imi place totul, atitudinea lor de fronda si faptul ca sunt altfel decat toti ceilalati asta este adorabil …
    cei sau cel care vrea o relatie cu un barbat matur si gay sa-mi scrie pe mail sau mess la id edi452003 neaparat!

  47. mady Says:

    Salut si eu sunt EMO. Si spre curiozitatea altora emo inseamna: durere, suferinta, dezamagire, ura. noi emo suntem ft emotionali. Noi ne taiem venele sau doar ne taiem in alta parte kand suntem suparati. Ne imbrakam in negru pt k aceasta culoare ne reprezinta sh ne ajuta sa ne afisam cea ce simtim la fel sh machiajul negru sh frizura!

Lasă un răspuns

