A fost 9 martie

Astăzi am publicat pe blog numai materiale despre Laura Stoica, nu multe, dar cîteva adunate din presa de azi şi din anii trecuţi. Se pare că Laura a fost uitată de multă lume. Televiziunile nu au acordat niciun fel de spaţiu în emisie pentru comemorarea morţii Laurei. Presa a scris puţin despre ea, cu excepţia Jurnalului Naţional care a dedicat o ediţie de colecţie Laurei Stoica. În rest, tăcere.
Oare merită o astfel de voce, o astfel de persoană să fie uitată? Se pare că da. Se pare că nimeni nu mai dă doi bani pe calitate. Poate sînt eu puţin deranjat în legătură cu nepăsarea crasă a mediei faţă de Laura Stoica dar oare ce spune asta despre noi? Nu voi răspunde la această întrebare, ne putem răspunde singuri cu toţii. Am decis să nu mă mai supăr. Pentru că mă enervez degeaba. Sîntem unde merităm să fim.

2 Răspunsuri to “A fost 9 martie”

  1. sadangel Says:

    atunci m-am uitat toata ziua la tv dar n am vazut nimic despre ea nici macar un mic omagiu…..eu n am uitat o si nici nu o sa o uit pe laura

  2. lav Says:

    nici eu!ascult in fiecare zi piesele ei si incerc sa sustin material si Fundatia Laura Stoica.televiziunea a pomenit-o pe Laura doar in ziua mortii ei.Parca inebunisera toti atunci.Si numai despre asta se vorbea.dupa o vreme,timp in care f putine posturi si-au adus aminte de ea,Laura a fost uitata de mass-media.Mare pacat!in loc sa sustinem artisti consacrati,ne complacem cu mizeriile care apar la tv,pipite cu fusta scurta si manele k asta vrea poporu don’le.sincer,urasc muzica romaneasca din prezent.numai manele,pop rasuflat si „vedete” care apar ca ciupercile dupa ploaie.mi-ar placea sa scot mai incolo o revista Laura Stoica,ce se va desfasura pe mai multe numere(cu articole,biografie,poze,poster,versuri…)poate un cd de colectie sau un dvd ,de ce nu?daca ar mai scoate tvr-ul inca unul cu interpretari din emisiuni…

Lasă un răspuns

