Hai sa ne dăm cu părerea…

Mă doare capul, sînt trezit de la o oră deosebit de matinală şi observ că nenea ăla cu nume de terorist vrea să se ia de blogul meu… Între timp apar şi dispar bloguri, oameni se nasc, alţii mor… Cîteodată stau şi mă gîndesc ce importanţă au toate astea? Ce importanţă are să îi demostrez lui Globber că e idiot, lui Osama le fel, lui Zoso şi compania le fel? Ce serviciu aduc şi cui?
Astea să fie priorităţile unei persoane în viaţă, sau în momentul în care creează ceva? Să distrugă, sau să atenteze la altcineva? Sincer, reacţia lui Osama la adresa lui Zufzuluf este una absolut imbecilă. De ce te iei de ceea ce scrie cineva, de ce apoi afirmi că se „zbate în agonie”? Pentru că nu ai nimic mai bun de făcut, şi pentru că în loc să creezi ceva, distrugi altceva. Şi dacă nu distrugi, măcar încerci să faci asta.
Da, recunosc, mă iau şi eu de bloggeri, de ăia care merită, însă aduc argumente la asta.
Şi ca să nu constat că ajung şi eu ca frustratul acela (n.r. – Osama) o să încep să public măcar de cîteva ori pe săptămînă un blog încă necunoscut, dar care merită luat în seamă.

Aşa că azi vă recomenand: http://turntable5.wordpress.com/ , un super fotoblog, cu fotografii frumoase, care iese din tiparul pozelor urbane pe care le-am văzut în ultima vreme. E updatat destul de des, deci merită vizitat.

Pe aceeaşi temă:
Osama si Zufzuluf
Cinci secrete
Dana Deac – director TVR

3 răspunsuri to “Hai sa ne dăm cu părerea…”

  1. Rohelma Says:

    Wow… iar dau de Pedagogic :)) Stii ca te urasc, nu? :))
    Anyway… se pare ca ai oarecum dreptate, sunt destule poze reusite acolo.

  2. Imbecilitatea pe Blog « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Hai să ne dăm cu părerea Blah Blah fest Mai frustrat ca […]

  3. Gabriel Petrea Homoxexual Psd Says:

    Ma numesc Gabriel Petrea si sunt Homoxexual recunoscut in Psd , De aceea la alegerile din 2 noiembrie va sfatuiesc sa discutam despre strategia Psd .

Lasă un comentariu