Cinci secrete

Na, ca am primit-o si eu de la BaLaur, asa ca trebe sa ma conformez (nu trebuie de fapt, ca nu imi pune nimeni cutitul la gat) dar o sa zic.

1. Sunt un mare fan al lui Celine Dion, nu stiu de ce ma pasioneaza atat de mult femeia aia, are ceva…
2. Cateodata regret ca am plecat din Romania, dar imi trece repede. Ma apuca cand ajung din nou in tara.
3. Sunt ateu. Nu cred in Dumnezeu sau orice alta forma de control superm nedovedit de cam vreo 10 ani. Cand eram mic imi era frica sa spun lucrul asta. Acuma mi-a trecut.
4. Ma indragostesc prea repede, si pe urma imi trece la fel de repede. De fiecare data am senzatia ca „asta e”, am dat de persoana perfecta. Cand se termina nu mai simt nimic
5. Am nutrit sentimente pentru o anume profesoara din liceu. Normal ca nu pot sa scriu aici care, dar sentimentul a existat. Bine ca a trecut!

Sa dau mai departe. Dar cui?
Rohelma
Livero
Zufzuluf

7 Răspunsuri to “Cinci secrete”

  1. Rohelma Says:

    Ah… repede tu!😛

  2. edelia Says:

    Eu am scapat de tine pt ca n-am scapat de balaurul, nu? Si n-am scapat nici de zuluful care mi-a adus instiintarea direct pe blog. Sa nu cumva sa ma fac ca nu vad😛

  3. Zufzuluf Says:

    Secretele mele sunt pe blog🙂

  4. Zufzuluf Says:

    mai exact, aici

    http://zufzuluf.weblog.ro/2007-01-17/119577/Cinci-secrete.html

  5. Hai sa ne dăm cu părerea… « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Osama si Zufzuluf Cinci secrete Dana Deac – director […]

  6. S-a întors regele « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: A Cause Cinci secrete Copil […]

  7. Celine Dion 41 « NICOLESCU Says:

    […] Nicolescu First™: Eyes on Me Taking Chances A Cause wOw* Cinci secrete […]

Lasă un răspuns

