Osama si Zufzuluf

Aseară vedeam pe weblog un nou blog foarte comentat, numit osama (osama.blog.ro) Aşa că am intrat să văd despre ce e vorba. Un nene se lăuda că o să se ia de un blog foarte mare şi tare de prin blogosferă, mă gîndeam oare cine va fi vizat? Aveam eu o bănuială dar s-a dovedit nefondată.
În sfîrşit, am aşteptat şi iată, apăru „atacul”. Mi-a amintit foarte tare de un nene care se intitula Nigeria şi făcea şi el comentarii asemănătoare, dar fără substanţă prea multă. Ceea ce m-a surprins a fost faptul că, din cauza acestui Osama, Zufzuluf şi-a retras de pe blog categoria de însemnări literare. Sincer, naşpa mişcare din partea lui, pentru că asta înseamnă doar că este de acord cu respectivul.
Oricum, Osama ne promite că va reveni cu astfel de atacuri. Am o mică teorie, care ar putea să fie sau nu adevărată – Zufzuluf, în criză de trafic sau popularitate s-a gîndit că ar fi bine să creeze un blog în care să se certe singur… Dacă e aşa, felicitări, e gîndită. Dacă nu, asta e… Mă mai înşel şi eu din cînd în cînd.

Pe aceeaşi temă:

Pork-ul
Cinci secrete
Dana Deac – director TVR

7 răspunsuri to “Osama si Zufzuluf”

  1. Kolonelul Says:

    Si pe mine m-a vizitat gandul acesta, insa incep sa ma indoiesc din ce in ce mai tare ca Osama ar fi… Zufzuluf. Mie mi se pare simpatic Osama, sper insa ca insemnarile lui sa fie o idee mai civilizate, stiu ca se poate!
    O seara buna! Kolonelul

  2. Zufzuluf Says:

    Nu mi-am retras categoria respectivă 🙂 Probabil din cauza schimbărilor de admin de pe weblog, pur şi simplu nu-mi mai merge nici o categorie. Am vorbit cu administratorul şi aştept să văd cum se rezolvă situaţia.

  3. osama Says:

    Nene Nicolescule sa vezi ce trafic o sa ai tu cand m-oi abate si asupra ta. Ai facut grava confuzie ca ai confundat victima cu atacatorul.

  4. Livero Says:

    Marius, cred ca ai facut pe tine de frica :))
    PENIBIL , nena Osama, Zuf sau cine mai esti si tu. Sa nu mai spun ca ataci blogurile de parca al tau este cel mai bun. Cum spune o buna prietena, PRAF 😀

  5. mariusnicolescu Says:

    Siguuuur ca da, abia astept…
    De cord cu Livero… Inainte sa te apuci sa critici bloguri, ar fi de preferat sa ai experienta in a face unul…

  6. Hai sa ne dăm cu părerea… « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Osama si Zufzuluf Cinci secrete Dana Deac – director […]

  7. 16803 « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Osama si Zufzuluf Player MP3 Weblog, WordPress, […]

Lasă un răspuns

