Numele premierului

Joi dimineata, adica azi, se anunta numele noului premier. Punem pariu ca e tot Boc? Si punem pariu ca peste 5 ani tot el o sa fie?

Etichete: , , , , , ,

7 răspunsuri to “Numele premierului”

  1. Raluca Says:

    se stie de mult timp ca va fi boc, sau cel putin de sambata de la emisiunea Q&A cu alessandra stoicescu..

  2. mariusnicolescu Says:

    da, dar mie imi place cum basescu si posturile/site-urile de stiri se fac ca nu stiu cine e – ne lasa in suspans…

  3. analfabetul Says:

    eu am vazut viitorul si e Boc. l-am vazut la antena3.
    tare frate. hai basescu.

  4. anduion Says:

    Prietene esti dobitoc.

  5. Mircea Says:

    bravas…

  6. Anonim Says:

    Sustinatori ai lui base , stiati ca … acel individ analfabet numit si Traian Basescu , a pus oameni sa plateasca pusti sa voteze pentru „maria sa” ? Stiati ca sunteti manipulati de un escroc ? Credeti-ma ca faza cu platitul o stiu ca am prieteni care au luat bani pentru asa ceva, nu o stiu din basme ;). Asa ca … credeti`l iar si mergeti la vot :). Numai bine !

Lasă un răspuns

