Jurnalism de România (Întrebarea zilei)

Aş dori, dacă se poate şi eu un exemplu de ziar/televiziune sau orice altă formă de media în minunata ţară care nu înclină balanţa articolelor sale spre nimeni. Adică este moral(ă). Ştiu că este greu, dar am încredere că există.

Etichete: , ,

4 Răspunsuri to “Jurnalism de România (Întrebarea zilei)”

  1. MH Says:

    Mie cei de la Mediafax imi par cei mai obiectivi:

    http://www.mediafax.ro/

  2. Raluca Fodor Says:

    nu exista… dar poti gasi una care sa fie obiectiv cu cine vrei tu

  3. mariusnicolescu Says:

    @raluca: buna asta – obiectiv cu cine vrei tu😛

  4. Gatje Says:

    Nu cred ca exista, sau cel putin eu nu am intalnit. Toti inclina spre locul unde vor ei. Rar gasesti un grup de persoane care sa aiba acelasi mod de gandire ca al tau. De aceea e greu sa mai exclami la un articol din ziar : „Ahh da! articolul asta chiar mi-a placut !”
    Trebuie doar sa te resemnezi…

Lasă un răspuns

