Windows 7

windows7In sfarsit am facut si eu mutarea in Windows 7. Adevarul e ca nu am avut niciodata probleme majore cu Vista, in unele moment chiar am agreeat sistemul de operare si l-as fi folosit in continuare fara probleme. Insa, desigur, cand am reusit sa pun mana pe Windows 7 am decis sa vad cu ce se mananca.

Adevarul este ca nici nu se compara cu Vista,

si asta ma bucura nespus. Se misca mai repede, are o grafica imbunatatita si e simplu de folosit. Intr-adevar, icnepe sa arate ca MacOS, dar nu ma deranjeaza. De cumparat un Mac nu o sa imi cumpar pentru ca nu vreau sa fiu “trendy”. Sunt multumit cu PC-ul meu.

Etichete: , , ,

21 Răspunsuri to “Windows 7”

  1. Boo Says:

    Mac-ul nu ti-l cumperi ca sa fii trendy. Ci pentru stii ca e mai bun. De asta se chinuie si Windows-ul sa semene cu MacOS…

  2. mariusnicolescu Says:

    majoritatea celor care isi cumpara mac o fac pentru a fi trendy, nu pentru ca e mai bun. si explica-mi si mie cum exact e mai bun?

  3. Boo Says:

    Ii cunosti personal pe ‘majoritatea’ celor care-si cumpara Mac?!

    Pe scurt:
    1. pt ca nu te lasa la nevoie, nu crapa din senin si nu face ca un aspirator cand ii dai mai multe comenzi
    2. pt ca e user friendly
    3. pt ca bateria tine 5h si dupa 2 ani

    Si lista poate continua.

  4. mariusnicolescu Says:

    Tocmai ai descris PC+ul meu de la hp. Nu mi+a crăpat nici măcar o dată. E user friendlY, Windows 7 e foarte bun şi bateria îş ţine 6 ore după doi ani. Am dat 850 de dolari pe el, cu cel puţin 500 mai puţin decât un Mac.

  5. Boo Says:

    Chiar 6h?! De cate ori il deschizi pe an? Si nici o eroare de windows in 2 ani?! Esti one in a million…

    Mai era o intrebare – ii cunosti personal pe toti cei care-si cumpara mac?!

  6. pushila Says:

    am citit cateva posturi ale tale. aveam dubii. dupa comntariile de aici imi dau seama ca esti ignorant. enough said.

  7. lupu Says:

    Nu stii cat costa un Mac bun si probabil nu stii ce categorie de oameni il folosesc, daca exista o categorie. Iar declaratia ca majoritatea vor sa fie trendy e de-o ignoranta trista.

  8. mariusnicolescu Says:

    da, domnule, eu sunt ignorant… nu am spus ca exista o singura categorie de oameni care il folosesc, am spus ca majoritatea il cumpara pentru design, rather then functionality. si asta e adevarul, certificat prin zeci, chiar sute de articole.

  9. DoobeeSkunkWorks Says:

    http://knowyourmeme.com/photos/26764
    Atat.

  10. Boo Says:

    Depinde despre ce design vorbesti! Lumea cumpara Windows pt ca e dominant design… si nu vor sa se obisnuiasca cu un alt OS.

    Zeci, chiar sute de articole? Scrise de cine? De tine?

  11. DannY-L Says:

    Pe mine ma intereseaza de ce as trece de la XP la 7.

  12. Sebastiano Says:

    @Boo, taci in gatu’ ma-ti’ ca esti plictisitor. sugi pula.

  13. Leonard Says:

    Nicolaescule, esti pe langa domeniul IT.

  14. theGodfather Says:

    De ce oare profesioniștii care fac editare audio și video folosesc Mac-uri? Ați auzit de Final Cut sau Logic Studio?
    Aruncați o privire aici:
    http://www.apple.com/finalcutstudio/in-action/
    Mac-ul nu e pentru amatori (trendy), dorobanțieri, etc :))

  15. theGodfather Says:

    Sunt mulți praf și pulbere în domeniu!! Pardon, românu’i priceput la toate, politică, fotbal și mai nou la Mac-uri:) Există vreun domeniu la care să nu se priceapă???!!!

  16. theGodfather Says:

    Până și ,,amatorul” ală de Francis Ford Coppola lucrează cu așa ceva:):):)No Way, cred că vrea să fie și el trendy!

  17. Cristi Says:

    Habar n`ai! Tufa de Venetia! Auzi la el ca iei mac sa fi „trendy” :))! Laso`n pana mea! Mai invata! Cum zice Godfather… mac`ul nu e pentru amatori. De obicei amatorii vreau sa fie „trendy” dar ei nu is in satare sa foloseasca nici Windows`ul, apai sa se mai uite spre alt SO!

  18. mihai Says:

    de unde aduni tu atata frustrare? ai fost abuzat cand erai mic?
    tu esti de fapt tot un mircea badea, doar mai nebagat in seama
    bafta

  19. Bastea Alin Says:

    In primul rand Mac iti iei pentru robustete si nu pentru fite. Design-ul unui laptop de la Apple il face si mult mai mobil fiindca sunt foarte usoare. Ca sistem de operare nu lasi Mac OS ci iti pui frumos Linux. Si in felul acest ai o masinarie uimitoare din punct de vedere hardware si ai cel mai bun sistem de operare posibil.
    Insa : „De gustibus et …”

  20. dana Says:

    ba nene da esti prost rau….jur
    am intrat din curiozitate si am zis sa-ti mai dau o sansa la fiecare post citit, dar asta intrece orice limita. frate, tu n-ai pus mana in viata ta pe un mac, lasa-te de scris te rog eu frumos…

    ppffffffff…ce m-a enervat desteptu` curului

  21. silus Says:

    Omule esti incredibil. Mac OS folosesc firmele si persoanele care ruleaza programe grele, programe care pe win 7 nu se misca! Pt home pc pastreaza win 7 sunt sigur ca pentru labareala care o faci tu pe acel hp care tine 6 ore bateria este o labareala relativ nula.

Lasă un răspuns

