Cât de josnic poţi să fii?

Nu cred că a trecut o oră de când am publicat postarea unde mă declaram dezamăgit de prestaţia lui Mircea Badea recent, că geniul pustiu a decis să adune armată lui de pupincurişti să mă înjure. Cum? Pe facebook desigur, unde, conform unui cititor de-al meu i-a rugat pe toţi să mă umilească.

Mihai – Grecia spune:
decembrie 15, 2009 la 8:41 pm | Răspunde modifică

Ce-am primit pe facebook:

“”Mircea Badea Intrati, intrati, intrati si injurati… Hai sa-l umilim pe boul asta! https://mariusnicolescu.wordpress.com“”

Eu am adus argumente şi am fost civilizat. El a decis să se manifeste ca de obicei, prin maimuţăreală. Bravo, Mircea. Ai demostrat ce poţi.

UPDATE: Mulţumesc „fanilor” lui Mircea pentru că nu au luat în seamnă îndemnul lui. Asta îmi demonstrează că unii oameni mai pot încă gândi.

48 Răspunsuri to “Cât de josnic poţi să fii?”

  1. vasile Says:

    ..este foarte multa prostie in tara asta si cam asta este si motivul pentru care Mircea Badea are 7700 de fani pe Facebook…

  2. mishwoo Says:

    De ce atunci când îţi dai cu părerea despre un om trebuie să pui lângă text omul surprins în intimitatea lui ? Dacă eu mi-aş exprima părerea despre tine, spunându-ţi că eşti un trist, şi lângă aş posta o fotografie cu tine jucându-te în baie, ai înţelege mai bine mecanismul josniciei tale?

  3. mariusnicolescu Says:

    @mishwoo – te invit sa gasesti o poza cu mine jucandu-ma in baie si discutam pe urma. omul nu se juca in baie, omul era la plaja… eu cred ca poza chiar il avantajeaza, comparativ cu cat de prost este.

  4. Alex Says:

    I-mi pare rau, sunt deacord sa-l critici dar sa nu arati poze din viata sa privata, ai fi putut sa pui una din emisiune….. TACI ca-ti face publicitate

  5. mariusnicolescu Says:

    aia am gasit-o… asta e, nu cred ca de asta e suparat el pe mine, si daca ar fi baiat destept ar putea sa fie si un pic mai normal…

  6. mishwoo Says:

    N-ai înţeles nimic MariusNicolescu. Sub nicio formă nu te priveşte viaţa personală a unui om. Postând poza asta te-ai transformat în reporter Click! În consecinţă boala de care suferi tu se numeşte jigodie. Dacă eşti convins că-l avantajează poza oare Badea de ce nu apreciază?

  7. Alex Says:

    Aceasta lupta Badea vs Nicolescu est josnica, dece tu ai pus acest lucru si de ce Badea te critica , chiar daca sunt fan inrait bAdea

  8. mishwoo Says:

    eşti caraghios şi slăbuţ, nu pot decât să fiu în asentimentul lui Badea.

  9. Boo Says:

    Corect este:

    Cat de josnic poti sa fii? cu 2 de i.. nu doar unul! Corecteaza repede pana nu vine puhoiul de trafic!

  10. Alexandru Damian Says:

    Ce tare, tre sa-l injur si eu pe Badea ca sa-mi fac rating pe blog. Chiar nu stiam cum sa-mi mai atrag oameni sa-mi viziteze blogul. Mai nasol e cand tu poate chiar vrei sa faci o chestie care sa fie admirata de oameni dar nu reusesti decat trafic intens. Las’ ca-i bine si-asa.

  11. mariusnicolescu Says:

    sa il injuram cu totii… hai sa il umilim :))

  12. Georgiana S. Says:

    Boo, mi-ai luat-o inainte, tocmai vroiam sa fac si eu aceeasi remarca.
    Nu suport blogurile in general, dar cu atat mai putin pe ale celora care vor neaparat sa se afirme cand nici macar nu stiu sa scrie corect😐 Fa-o dupa ce te asiguri ca nu ai lipsit de la lectiile de gramatica din scoala! Din pacate, in Romania incultura e la putere…

    • wordrace Says:

      Scumpo, viziteaza alte tari ca sa constati gradul de analfabetism in care se scalda…Romania sta bine, cu tot cu manelistii si alte natii care-i mai stirbesc din prestanta

  13. oana maria devito Says:

    sincer…domnule…in momentul cand veti ajunge la nivelul lui badea atunci veti avea dreptul sa l criticati. si DA aveti dreptate ..exista o enorma prostie in romania din moment ce basescu a fost reales de cel putin 5 milioane de romani. by the way…poate aveti lucruri mai importante de facut decat sa incercati un conflict cu badea …sunt convinsa ca veti iesi foarte ‘sifonat’ domnule.

  14. Mihai Says:

    Pupincurist e baiatu lu tactu’ bai latraule. Tine-ti cuvintele de intelectual si analist de kkt pentru tine si vezi-ti de treaba ta. Incearca sa-ti faci audienta la blog cu teme mai interesante si nu cu aberatii de trei lei pe care ti le imaginezi in timp ce stai pe wc.

  15. Seb Says:

    Pai…vezi ca ai facut o greseala gramaticala flagranta…cam nepermisa…

  16. dana Says:

    Eu de Nicolescu nu am auzit pana acum, dar constat ca este un agramat, deocamdata. Cat de josnic poti sa fii? Mancasi un „I” fratioare!

  17. dturdes Says:

    Mircea Badea ca Mircea Badea, dar m-ar intersa părerea ta, de fin tânăr intelectual, despre maneaua lu’ Guţă, aia cu „pun ştampila pe Băsescu”…

  18. mironb Says:

    Licenta pe windows 7 ai deontologule?

  19. mariusnicolescu Says:

    @mironb – da, am liventa pentru el. vrei sa iti arat contul meu de pe ELMS for MSDNAA Software Center?

  20. Utzul Says:

    Orice creieras functional din tara asta stie ca nu trebuie sa se ia de Mircea Badea. E ca si cand i-ai spus popii ca „ai risipit semintia” si urmatoarea duminica stie tot satul🙂. Data viitoare, dom’le, adu-ti aminte ca Mircea Badea vorbeste la vre-o 2 milioane de telespectatori o data pe zi. Ai avut limbrici de data asta (te-o mancat in c u r)😀

  21. mariusnicolescu Says:

    si care e problema daca ma iau de mircea badea? nu inteleg… are 2 milioane de telespectatori (doubtful) si ce daca? nu am voie sa ma iau de oameni cu 2 milioane de telespectatori?
    ce, o sa tabere aia 2 milioane pe mine si o sa ma bata sau cum?

  22. oana maria devito Says:

    nu asta era ideea MR. ” NOBODY”…ai voie sa te iei de cine vrei tu..ideea era ca nu se cade mizeria pe care o faci pentru ca nu esti tu in masura sa judeci un om care a ajuns la performantele lui si care a ajuns un idol pentru muuuuuuulti romani. repet : cand vei putea sa TE COMPARI cu el..atunci VORBESTE:)

  23. Lucius Fascius Says:

    Nicolescule, ai demonstrat o chestie aici: injuratul provoaca rating🙂 nici nu mai conteaza din ce directie vine, daca se poate sa fie din cat mai multe Acum nu prea inteleg de ce moare toata lumea de grija lui Badea si tre sa injure pentru el…Si poza aia – sa fim seriosi, nu era pe fotomodela, era probabil intr-un loc public in care ai toate sansele sa vina vreun clickos sa te surprinda ca ai celulita sau te scobesti in nas.
    Eu v-as sfatui sa va calmati amandoi

  24. eu Says:

    Esti si tu macar femeie de servici la vreo televiziune? macar otv sau …

  25. mariusnicolescu Says:

    @lucius: eu sunt foarte calm, dar ce sa fac? puhoiul tot vine…
    @eu: nu inteleg ce ce lumea are senzatia ca eu vreau sa fiu ca badea. dimpotriva…

  26. Unu care injura zi de zi Says:

    nu inteleg de ce ii supara pe unii faptul ca MB injura diversi oameni. Cand ma uit la Udrea la TV imi vine sa fac mult mai multe decat sa o injur. Tu vezi ce ministri avem? Tu vezi ca taie astia din salarii deja mizere? Tu vezi ca pentru multi romani alimentele de baza au statut de alimente de lux? Pe ce lume traiesti? Stai si scrii pe blog cu un cont de 1 mil de euro in banca si nu ai grija zilei de maine? Cum sa nu injuri? Eu zic sa mergem toti prin parc sa plantam o floare , ne asezam pe banca si o privim cum creste. De tara nu ne ingrijoram ca o salveaza BOC si VIDEANU.
    Sunt curios, ai putea sa scrii 5 ani ,zi de zi, ceva interesant? Esti patetic si ,din pacate, nu cred ca scapi curand.

  27. DannY-L Says:

    Draga Marius, tot ce pot sa-ti zic e sa te bucuri de audienta pe care ti-ai creat-o prin aceste posturi. Nu stiu daca chiar Badea e atat de cretin incat sa-si fi creat acea pagina de facebook pt. a trimite catelusii sa te injure, insa in mare argumentele tale sunt valabile.

  28. Raluca Fodor Says:

    foarte tare cum toata lumea e indignata ca ai pus o poza cu Badea la mare, si mai tare ca ii doare ratingul pe care il faci… tot e interesant ce scrii tu pe aici daca isi calca pe inima :))

  29. Cris Says:

    http://www.mircea-badea.ro/blog/boul-de-pe-facebook/
    N-are el treaba cu tine… nu reprezinti nici macar cat o biluta din nasul lui. Scrie pt nepotii tai, lasa-i sa te invete gramatica, sa te corecteze… mananca supa alfabet, fa spagatul pe doua scaune si freza la mm si apoi mai discutam. Hai pa !

  30. DeReN Says:

    Cine e Badea ? Un papagal irosit,prost si lingau ! Si apropo,cine il insulta e un ratangiu ! Bafta

  31. ion Says:

    inainte sa te inflamezi te-ai gandit daca in spatele profilului de pe facebook este chiar badea ?

  32. iustin Says:

    Stai cuminte.:) stiu ca ii misto sa te certi virtual cu marea vedeta Mircea Badea da poti sa stai cuminte ca nu el o facut profilu de facebook.Nu mai da din coada si aseaza’te la loc.:) Personal nu cred ca el se ocupa de acel profil de facebook si cred asta datorita pozelor.sunt luate de pe net :)) In rest,imi place cum scrii si ai dreptate in legatura cu el.E baiat destept si amuzant si spontan si bun orator da pacat ca se tiganeste asa.Mai bine si’ar face ceva emisiune pe youtube unde sa faca ce vrea si sa nu mai trebuiasca sa injure pe nimeni la comanda.Numa’ bine!

  33. eliza Says:

    Din adancul putului gandirii tale au iesit copilarismele astea?:)) ai o mare problema intelectualu’ lu’ peste prajit!

  34. puta putului gandirii Says:

    puta putului gandirii spune:
    februarie 9, 2010 la 5:43 pm | Răspunde

    Sa-mi iei puta in gat daca te mai iei de preaslavitul si prealuminatul Mircea Badea .
    Tampitule , cauti reclama si trafic ?
    MB reprezinta un brand , iubit sau nu , asta deja tine de gust ( dupa cum a zis pisica cand l-a lins in cur pe caine : ” e o chestie de gust ” )
    Tu esti un nimeni , nu am auzit de tine . Ce faci tu pentru Romania ?
    Ce faci tu pentru mine ?
    MB ma face sa rad spre deosebire de tine , iar faptul ca are si el tarele lui e o dovada a faptului ca e om . E un om care imi place.
    Tu in schimb esti un pogonici . Treci la carici !!!

  35. Leonard Says:

    Nicolaescule, remember that arguing on the internet is like running at the special olmpics. Even if you win, you’re still retarded!

  36. irina Says:

    eu nu inteleg de unde atata ura reciproca din partea voastra? de unde a plecat totul?

  37. Gatje Says:

    Trebuie sa recunosc ca si eu l-am urmarit pe M.B o perioada de timp, dar a inceput sa ma deamageasca foarte tare. Ai dreptate in ceea ce priveste „maimutareala” lui care te face sa il privesti mai mult ca pe un clovn decat ca pe un prezentator serios al unei televiziuni serioase( sau pe care asa o credeam ) Mi-e greu sa cred ca un asemenea om ar putea sa faca asta pe FB si sa ii puna pe acei asa numiti ” fani” sa te injure. Mi-e mila si de prostia romaneasca ce ince pluteste pe internet si isi dezvolta adeptii intr-o maniera josnica.
    Felicitar Marius ca ai reusit cel putin sa observi prostia care domina internetul si totodata pe M.B. Acest M.B afirma ca nu ii pasa de ceea ce scriu si cred ceilalti din jur, dar se pare ca este cam afectat de acea postare a lui Marius. Oricum, un asemenea gest da nota de o incultura greu de stapanit ( chiar si pe internet).

  38. AlexXxuTzZu Says:

    :))

    Foarte tare frate..

  39. OmulSimplu Says:

    Nu E Badea, fanaticilor, e unu de-l uraste pe Marius si se da Badea, iar voi de destepti ce sunteti sariti in gasca pe Marius sa-l ardeti pe rug cand el a fost civilizat si a spui ca nu-i mai place Mircea.E o crima? De dreptul la libera exprimare si opinie ati auzit? Fain blogul Marius dar nu te mai lua de spagatist, nu-ti place nu-l urmari nu-ti fa publicitate ieftiina, pt ca sigurii tai cititori vor fi aia de te injura. Stiu ce zic. sanatate de la OmulSimplu.

  40. kid Says:

    ma eu cred ca esti frustrat de el si eu de tine zau… postati unu la altu ope bloguri si diverse conturi dinastea articole naspa
    calm frate ca nu va faceti reclama negativa gen madonna:-J
    daia sunt romani prosti ca se cearta ca voi
    de tine nu amauzit si daia nu imi pot da cu parerea da de el stiu si stiu ca destept desi nu o arata
    nu va mai certati dracu ca nare niciun haz zau

  41. dssd Says:

    „cica Mircea Badea spunea prin emisiuni ca e racit, normal, la cati oameni il scuipa zilnic pe strada e imposibil sa nu fie unul care sa nu aiba gripa”

  42. filip paul Says:

    In primul rand ala nu e contul de facebook al lui mircea badea.Daca nu iti place de badea nu te mai uita la el.eu sunt un mare fan si imi plac conceptiile lui despre viata.

Lasă un răspuns

