Yahoo Messenger? Neah…

Au trecut luni bune de când am deschis ultima dată Yahoo messenger. Îmi este şi frică acum de cele 445.776 mesaje offline care îmi vor spune că ar trebui să trimite cinci mesaje la 500 de oameni sau o să mor, că ar trebui să donez 5 lei la un cerşetor, că ar trebui să fac aia, aialaltă. Toată lumea îmi dă indicaţii acolo. Ce ar fi bine să fac cu timpul meu.

Cândva, pe vremuri, Messenger era o unealtă de comunciare cu prietenii apropiaţi în momentele în care nu puteam să îi văd sau să îi sun. Acum a devenit un obiect de mass marketing, de refulare a obsesiilor sexuale, în orice caz şi-a pierdut farmecul de odinioară. Am renunţat la el, deşi încă mai am prieteni buni acolo. La fel cum am renunţat la Hi5. M-am mutat pe Skype şi Facebook, care funcţionează pe nişte sisteme ceva mai bune şi de calitate, une îmi pot alege prietenii şi unde nu se oferă numănui posibilitatea de a mă spama în continuu.

Unele programe nu pot dăinui veşnic. Messenger e unul dintre ele. Cândva mi-a fost util. Acum s-a transformat într-o glumă proastă pe care unii o iau mult prea în serios. S-au creat până şi viruşi care circulă prin mesaje de masă. Bleah…

  1. Email intern de la Yahoo – portalul e pe moarte…
  2. România, ţară cu site-uri riscante
  3. Plictisit de mess
Etichete: , , , , , , ,

11 răspunsuri to “Yahoo Messenger? Neah…”

  1. stefan Says:

    Buna ziua,
    cine sunteti Marius Niculescu ?

  2. stefan Says:

    inteleg, autorul acestui blog….dar se pare ca sunteti foarte tînar (nu-i un repros!) si nu înteleg profilul acestui blog.
    Altfel, as fi tentat de-un dialog simplu si „civilizat”

  3. stefan Says:

    Scuze, va numiti de fapt Nicolescu! Trimiteti-mi va rog un mail pe adresa indicata. As dori sa comunic cu Dstra. Amical, Stefan

  4. hanzo Says:

    Stii ca esti varza in ceea ce priveste instant messaging rite? Inteleg ca genul asta de comunicare se reduce pt. tine la yahoo si yahoo messenger; asa ca era mai bine daca taceai si nu postai nimic. Try pidgin, try jabber si alte questii (adica get fucken smart). Lasa-ma cu skype, facebook si tweeter, si tu ca si alti retarzi parca ati descoperit Mecca. Oricum era f. frumos daca o descopereai in privat.

  5. da Says:

    date-n pola mea de prost … daca ti-ai bagat toti fraierii in lista si ai umblat la agatat pe net normal sa primesti spamuri . dobitocule nu e de vina programul ca tu esti un disperat si frustat .

  6. sss Says:

    retard

  7. TataMare Says:

    …dai 5 lei UNUI cersetor, nu „la un cersetor”.

  8. Laura Driha Says:

    Deci tu te-ai reapucat de bloggarit si eu aflu de pe Facebook? Sa iti fie rusine!! 😛

  9. Esti... vai stelutza ta norocoasa... Says:

    :)) dute ma in mortii matii de prost… :)) k ne faci sa radem…
    Toata ziua esti online pe mess vai de pla ta de prost… in speranta ca vreo fata iti va da si tie atentie….
    Iti dau un sfat… puneti alta poza la avatar…ca cu mecla asta de Homosapiens Emokist nu prea o sa ai succes.

  10. swordfish Says:

    esti un… si anume, spart 😉

  11. alexandra Says:

    ei bine,observ ca majoritatea se manifesta injurand…foarte urat din partea lor. sunt total de acord cu tine,cu privire la yahoo messenger,respectiv hi5.

Lasă un răspuns

