A câştigat Geoană alegerile?

La turul I al alegerilor pentur preşedinte, Insomar şi majoritatea insitutelor de cercetare au dat aproape exact rezultatul alegerilor. Adevărul este că eşantionuld e anula cesta a fost mai mult decât reprezentativ. La turul doi, rezultatele oficiale ale BEC s-au situat un pic în afara marjei de eroare anunţată de aceste institute.

Ceea ce mă pune puţin în cumpănp. Normal că PSD nu este şi nu a fost niciodată acel partid neîntinat, ale căror proceduri au fost perfecte, însă de data aceasta am senzaţia că şi-au luat-o puţin. Nu, nu o să pronunţ cuvântul fraudă, pentru că mi se pare prea murdar, prea folosit şi luat în batjocură. O să pot să spun numai că s-au cam grăbit cu numărarea voturilor. Au vrut să scape cât mai repede de povara asta, PDL-ul a făcut-o în timp record, air asta mi se pare puţin suspect.

Aşa că, da, aş fi de acord cu renumărarea tuturor voturilor, filă cu filă, nu de pe procesele verbale. Adică să se ia frumos şi să se cerceteze şi voturile „nule.” De ce? Nu din cauză de fraudă, ci din cauză că 70.000 e un număr atât de mic, comparat cu numărul alegătorilor, încât poate s-a mai strecurat o greşeală pe ici, pe colo.

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “A câştigat Geoană alegerile?”

  1. adrian Says:

    Pentru mine e clar ca Geoana a castigat alegerile,totul a fost o regie ieftina dar bine pusa la punct de basescu si slugile lui.
    Faptul ca a inceput discursul cu 4 minute mai devreme,faptul ca Videanu a stiut exact procentele exacte deja de la 12 noaptea,vizita slujitorilor la ministerul de interne pentru a-si acoperi urmele si multe alte lucruri pe care nu am loc sa le scriu aici.Eu am votat cu Mircea Geoana din simplul motiv ca am ambitii mari in viata asta si nu vreau sa ma multumesc cu putinul care mi-l ofera Basescu.
    Sa nu se creada ca imi place mie asa mult Geoana sau psd-ul,nu!! Eu l-am sustinut si il sustin in continuare pe Antonescu,insa am considerat ca Geoana reprezinta o solutie mult mai buna pentru tara.
    Din pacate toti simpatizantii lui basescu sunt spalati pe creier si nu gandesc singuri,doar repeta ce zice marele lor conducator si chiar cred ca un batranel de 82 de ani ar mai putea fi o amenintare pentru democratia asta a noastra,care oricum de 5 ani numai asta nu a fost si in plus au invatat un cuvant nou:mogul!!care este parca al doilea mare motiv pentru nu a vota cu Geoana,dar oare Paunescu de la b1tv ce e???
    -Aaa ala nu e mogul ca nu-l injura pe basescu.Dar tu sti macar ce inseamna mogul???Aaa da,inseamna sa nu fi de acord cu basescu iar Guta zice in ultimul videoclip ca base e jupanul.
    Oricum nu cred ca vor rezolva ceva cu contestatia alegerilor,nici macar daca ar recunoaste basescu public ce a facut,insa ca un fraier ce sunt continui sa sper,inca o saptamana macar,ca pe urma am timp 5 ani de cosmaruri in continuare.Tu ai norocul ca esti plecat din tara insa eu sunt inca aici si o sa am mult de tras cu acest mult iubit conducator al nostru.Mai tin eu minte un fost conducator de al nostru care era foarte iubit cand a ajuns presedinte,cel impotriva tuturor!!! Se pare ca vom avea si acum aceeasi soarta,poate chiar mai rea.Numai bine!!

  2. adrian Says:

    Acum am vazut cu „Videanu a stiut exact procentele exacte”….asta patesti cand scrii repede si nervos 😀

  3. ckubs Says:

    pentur presedinte?… pentur?

Lasă un răspuns

