Du-te la dracu

Astazi despre greva profesorilor si care sunt implicatiile acesteia. De fapt, mai presus de atat, de ce vrea domnul marius Nistor, care apare mai toata ziua la Antena 3, invitat permanent in toate emisiunile trustului lui Dan Voiculescu sa para acest lider sindical fara de indoiala. Veti vedea ca poate fi asemuit cu un personaj foarte cunoscut dintr-un vechi serial difuzat de PRO TV. Raportul lui Nicolescu 50.

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

3 Răspunsuri to “Du-te la dracu”

  1. cosmarul tau Says:

    bai da prost mai esti….:))))

  2. Alberto Mario Says:

    Cu papagalu’…

    Nu ştiu în ce măsură îl ştiţi pe tipul ăsta. Oricum mie mi se pare un tip care are cât de cât materie productivă in ţeastă. Îmi place că are tupeu să zică anumite chestii “tabu” din Românica, este constient si calm când “fanii” …

  3. Nicole Says:

    Oferta 21.10.2008
    From:
    Arhi
    Add to Contacts
    To: anaisanais2010@yahoo.com
    Buna Nicole,
    Scuza-ma ca iti raspund greu, dar am avut detul de multa treaba.
    Deci sa iti spun ce preturi sunt:
    Domeniu .com – 10 USD
    Domeniu .ro – 10E pe an, 60E pe viata. Iti recomand pe viata, pentru ca pe an practic tu doar il inchiriezi, nu e in proprietatea ta.
    Instalarea de wordpress, instalarea temei, optimizarea ei, adaugarea de pluginuri, totul exact asa cum doresti tu, maxim 100 de euro, asta in functie de ce doresti tu sa aiba tema, dar nu mai putin de 60E.
    Hostingul lunar este 8 USD ~ 20 lei.
    Sper ca am fost destul de explicit.
    Daca ai nelamuriri, nu ezita sa ma intrebi, Arhi
    Arhi mi-a suspendat blogul , I-am platit 6 milioane pe domeniul.ro, mai mult I-am platit si hostingul pana la sfarsitul anului … am nevoie de timp pentru a-mi putea transfera posturile
    Profesionalismul de care da dovada acest individ.

Lasă un răspuns

