Cluj – Timişoara sau Barca – Chelsea

champions-league-logoCe îmi place când sunt programate două meciuri ca asta la aceeaşi oră. Cum naiba a gîndit Mititică Dragomir programul meciurilor astfel încât nici dracu să se uite la GSP Tv când se joacă derby-ul etapei în aceeaşi vreme cu un meci precum Chelsea – Barca. Eu mă gândesc că el cunoştea în prealabil programul Cupei Campionilor dar continuă să îşi bată joc de microbiştii din România. Eu, unul mă duc să mă uit la Barcelona cu Chelsea. Mă piş pe el de campionat intern.

P.S şi off-topic: Melania- Mandaş Vergu arată ca o Naomi îmbătrânită. O respect ca jurnalist, însă doamnă, încercaţi să arătaţi măcar puţin ca o femeie.  melaniamandasvergu

Etichete: , , , , , , , , , ,

3 Răspunsuri to “Cluj – Timişoara sau Barca – Chelsea”

  1. brenacu Says:

    gresit.nu iau apararea dlui mitica dragomir insa nu are nicio legatura cu programarea meciurilor.Liga a stabilit datele de disputare a meciurilor unei etape dar ce si cind se televizeaza hotaraste alianta antena 1 – rcs/rds. din dorinta de a avea audienta si a atrage bani derby-urile gen cfr – poli sau steaua – dinamo se disputa in zile si la ore nepotrivite.sincer imi doresc disparitia gsptv……………

  2. mariusnicolescu Says:

    Eu asa stiam, ca Liga stabileste orele si nu trustul Intact. Si sunt 80% sigur ca am dreptate. Lasand asta la o parte, GSPTV e oricum pe duca. Au facut niste greseli tactice majore iar acum vor palti destul de scump faza asta.

  3. brenacu Says:

    ai dreptate cu ora de disputare dar putea fi programata partida la 16:00 asa cum a jucat si dinamo.

Lasă un răspuns

