Micul spammer (ghid)

De la o vreme încoace, un băiat pă numele său Mihale Mihai (dacă ăsta e numele şi în buletin, atunci aş dori să îi întreb pe părinţii dumisale dacă erau sub influenţa vreunor substanţe când l-au intiulat pe micuţ) trimite comentarii la însemnările mele şi probabil multor altora, unde singurul mesaj este adresa blogului său.

Din nemăsurabila mea compasiune îi dau approve la comentariile sale, care evident ajung mereu în SPAM. Dar am să îi dau un sfat micuţului: dragul meu, dacă vrei neaparat să ” primesc foarte multe comentarii la articolele pe care le postez pe blog,” te sfătuiesc să laşi ceva mesaj în comentariile tale. De exemplu, măi marius, sau măi mariana, sunt de acord cu ce ai scris tu acolo, sau sunt convins că nu ai dreptate şi argumentul meu este…” Dacă îmi laşi numai adresa blogului tău, fără să îmi dai măcar o idee că nu eşti un dobitoc care postează numai filmuleţe de pe YouTube, atunci eu nu o să dau click pe site-ul tău. 

Aşa că, ia fă tu Mihăiţă un exerciţiu şi când mai comentezi scrie în puii mei ceva care să poată fi citit. Şi de mine şi de către cititorii mei.

Etichete: , , ,

5 răspunsuri to “Micul spammer (ghid)”

  1. mihai7 Says:

    Bai Boule, ca altfel nu am cum sa iti spun, deci BOULE; In primul rand reclama sau spam-ul, (cum vrei tu sa ii spunem), este folosita oriunde pe planeta asta, pentru ca lumea, sa intre in legatura cu lucrurile pe care tu le afisezi,vinzi,futi, etc etc. In al doilea rand, tu esti un Cretin care nare ce face si te grabesti sa ii acuzi pe altii, doar ca sa mai ai si tu vizitatori la blog. Nu ma poti acuza tu pe mine de comentariile pe care eu le las altora; Adica de unde stii tu, ca eu la alte bloguri nu am lasat si comentarii si linkul blogului meu maaaaiiiii CRETINOPATULE. Pe fiecare blog pe care intru, citesc tot ce scrie persoana respectiva, daca imi place comentez, daca nu doar imi fac reclama, asa cum fac si altii, si nu te mai da tu destept, ca nu sunt eu singurul care lasa comentarii doar cu linkul, sunt convins ca ai primit si tu reclame si de la altii, asa ca nu te mai da tu mare Blog-er Deontolog si foarte indicnat, ca esti mult prea BOU prietene,esti mult prea Bou, uitete putin in oglinda, nu iti curge cumva scuipat din gura,ca la cat esti de prost nu m-ar mira.

    P.S – Prietene sau Oligofrenule, mai invata sa scrii ca esti si Analfabet.

  2. Vlad Says:

    Cel mai amuzant e ca cel care ii acuza pe altii de analfabetism scrie „indicnat” 😀

  3. Radu Says:

    @mihai07 dute ma la mata acasa .. si invata sa respecti pe cineva care a ajuns ceva in viata.. nu ca tine un ratat

  4. BagPulaInNicolescu Says:

    BAG PULA IN NICOLESCU DE RATAT FUTUT IN GAT … ITI IAU TOT NEAMU LA PULA DE RATAT PROST IMI BAG PULA IN GATU TAU PANA NU MAI POT CRETINU DRACU DUTE FA-TI CVA DIN VIATZA NU O MUIE CE COMENTEAZA TOT FARA SENS FUTUTI NATZIA TA DE NOOBLET

  5. alt mihale mihai Says:

    întâmplător am găsit site’ul ăsta (printr’un search pe google).. as dori dacă se poate să eviţi formulările de genul „dacă ăsta e numele şi în buletin, atunci aş dori să îi întreb pe părinţii dumisale dacă erau sub influenţa vreunor substanţe când l-au intiulat pe micuţ”.. nu am nicio vină că pe ai mei nu ii cheamă nicolescu si că nu mi’au pus numele marius.. în ceea ce priveşte acţiunile celuilalt Mihai Mihale, îţi dau dreptate..

Lasă un răspuns

