Îmbătrânesc

Acum aproape 5 ani (Jeezus) începeam să scriu pe primul blog. Cinci ani, în 2004. Incredibil cum trece timpul. Ce am făcut în răstimp? Aproape nimic din ceea ce îmi propusesem? Da, cam aşa ceva, numai că pe parcurs am început să îmi propun alte lucrui, venite din alte idei şi experienţe. Viaţa mea merge înainte neplanificată mereu.

Etichete: ,

Un răspuns to “Îmbătrânesc”

  1. Sorin Says:

    Stimabile…din cate am observat eu,tu suferi,vrei sa devii vre-un prezentator?da,poti deveni,dar prezentator la o emisiune de gay,defapt m-am inselat,nu poti,pentru ca exista C.N.A , ghinionu’ tau,hai sa termin ce-am inceput,te-am inteles,te-ai luat fel de fel de lucruri,care oricum ma doare-n pula de ele,bine-nteles si de tine,greseala ta a fost ca te-ai luat de hip-hop,iti iau neamu-n pula,si-ti mai iau si molarii pe ritm de hip-hop,norocu’ tau e ca nu locuiesti in Braila,iti spargeam molarii,iti mulam un levier pe cap,banuiesc ca ti-ai luat omor de la baieti,si-o sa-ti mai iei daca tu o sa mai continui tot zlobozu’ asta,tu nu vezi ca toti dau mesaje negative?lasa-te coaie,nu e de tine.Nu incerca sa-mi trimiti vre-un mesaj care ar putea sa ma deranjeze,am 1 frate la facultate in Bucuresti,si bine-nteles brigada lui,oricand pot veni peste tine in Salajan bai bulangiule ! pitbulll_91 , id de messenger,daca ai ceva de comentat,fii pitbull,nu pechinez,hai…hai date-n pula mea de jigodie,muie tie si familiei tale.

Lasă un răspuns

