Dacă prostia ar durea…

a425

Uitaţi-vă la faţa lui, nu vă e milă puţin?

Câţi s-ar tăvăli în chinuri, frateee… Cum aşa. Să vă explic. Mai demult (adică acum vreo două zile) scriam un post despre toţi imbecilii care îl proslăvesc pe rapperul de mare atitudine civică pe numele său Puya. Acest filozof al generaţiei de tineri care acaprează cu inteligenţa lui minţile avide de cunoştinţă a micuţilor elevi de liceu în plină ascenisune socială pe perenele tărâmuri ale patriei democratice în care trăiesc. Da, această frază probabil i-a speriat pe fanii „cunoscutului” rapper. Deci, să continui în acelaşi ton. Sau nu.
S-a găsit un dobitoc de liceu, un băieţel de nu mai mult de 16 ani să îşi dea cu părerea cu privire la caracterul meu şi desigur viaţa mea personală. Bine, de fapt s-au găsit doi. Iată aici şi aici exemple de inteligenţă umana meta-prolifică. Iar faţa lui spune tot. Hehe, ce freză la modă are… Ca Mutu. :))

Vreau şi eu să fiu luminat, să îmi explice cineva de ce ar trebui să mă excit şi să promovez poate cea mai proastă melodie non-manea realizată vreodată în România. Aproape că mi se face dor de fetele de la Bambi sau Candy când îl aud pe acest „băiat rebel” cum schelălăie el acolo aceleaşi versuri pe care le-am mai auzit în două sute cinsprezece forme de la BUG Mafia, La Familia sau alte trupe de rapperi urbani. Chiar are senzaţia că vine cu ceva nou? În afară de Dacia sub husă, nimic nu e nou. Aceleaşi scălămbăituri, gesturi de doi lei importate din cultura neagră a americanilor. 
Desigur, astfel de comportamente fac ravagii între băieţaşii de liceu care nu şi-au descoperit încă personalitatea şi nici sexualitatea. Tristă ţară România, tristă generaţia asta de fraiereşteni. 
Şi pentru a exemplifica mai concret cum îşi etalează aceşti băieţi inteligenţa pe blogurile proprii şi personale, hai să râdem un pic de prostia altora.

Deci:

Acum toate firmele mari precum adidas, nike ,puma , au scos pe piata adidasi cu nume de masini puma ferrari,adidas porsche si te mai miri dracu ce !Sunt curios cand o sa scoata si ai nostrii niste adidasi cu nume de masini romanesti cum ar fi Adidas Olcit,Adidas dacia 1310 nu ?sau adidas logan 1.6 injectie pe motorina sa stie lumea de care adidasi vor poate unii vor pe motorina adidasii sau pe gpl!Oare adidasii cu nume de masini pe gpl sunt mai ieftini?

omroz

Ca fiecare roman normal , am nevoie de bani si metoda despre care am auzit ca este profitabila ar fi site-urile PTC adica Paid to click . Momentan singura problema a acestor site (dobitocule) este ca unele nu platesc si nu prea incanta pe nimeni chestia asta.

Sfaturi PTC

Bravo noua ca l promovam,faptul cel mai deranjant e ca jigneste fara motiv clar.
Deschide ochii si uita-te in juru’ tau!-realitatea s-a schimbat mult de cand nu i-ai mai deschis..
Eu nu am nimic cu tine,tratez cu respect pe toata lumea dar cand e vorba sa insulti non-motiv deja schimbam sensul acului.
Toata lumea asculta aceasta melodie nu are nimeni nimic impotriva si te trezesti tu sa comentezi o melodie devenita foarte populara.
“Frate,imi pare rau ,dar daca asculti alt gen de muzica nu trebuie sa privesti celelalte genuri ca pe niste nimicuri..!”

Blogger de neinteles 

Meciu se desfaşura intre 20:45 si 10:30 cred, deci, cine dracu ar fi închis toate luminile la noi ? Cine ar fi oprit curentul ca să facă pe plac americanilor ? Chiar am citit pe un blog, am dat link mai jos, că a stins tot, insă a plecat să vadă meciul in alta parte, deci, tot acolo ajungem. Dar, ce ne pasă noua de Earth Hour ? Ţine asta de foame ? Nu.

Cui îi pasă de Earth Hour ?

 Păi băi, nu aşa se organizează un concurs, cel puţin eu nu particip la asfel de concursuri care au tragere la sorţ,  (hehe, poate vroiai să zici tragere de şorţ) este vorba de faptul că trebuie să câştige cel mai bun, ăl mai inventiv să aibă parte de premiu, nu e vorba de noroc ci de imaginaţie, de conţinutul articolului respectiv.

De ce nu participă lumea la concursuri

 Melodia pusa spre download nu este cea originala, ci este pusa doar pentru a va face o idee asupra piesei. Va rog, dupa ce downloadati piesa, sa o stergeti si sa o cumparati de la vanzatorii autorizati. (astea mergeau acum 5 ani, piraterie tot piraterie e, măi boule. Auzi tu, vânzătorii autorizaţi… hehe)

Puya – Undeva in balcani

€œRomanisme” va conţine 12 piese în care Puya încearcă ceva nou, original, renunţând la gri, ghetou, viaţă de stradă. (da a renuntat categoric la gri, ce color e videoclipul)

Puya lansează un nou album 

Asta e România reală, îştia sunt talentaţii bloggeri din liceu, care mai bine s-ar duce să bată mingea pe maidan. 

Pe aceeasi temă:
Puya e un alt prost în Balcani
De ce are monden.info succes
Da, iubim muzica românească

Etichete: , , , , , , , , , ,

16 răspunsuri to “Dacă prostia ar durea…”

  1. fLn Says:

    Mă eu cred că tu suferi… cred că eşti un retardat care stă numai în casă închis care când vede lumina fugi de ea … măi dobitocule … mai întâi uităte la faţa ta … care nu a auzit de frizer şi de lamă ….. te-ai uitat la tine … te-ai înregistrat şi citeai de pe desktop că era foarte greu de memorat câteva fraze. Mai dexter-ule ,tu ăla deştept, tu cel care ascultă doar candz bambi şi ce pula mea mai asculţi…. Ai fugit din România ca să te poţi afirma ?
    Degeaba ai tu faculte şi ce mai faci tu că tot un dobitoc eşti …. păcat că ai ajuns la ani aştia … în locul tău aş şterge tot şi maş că nici nu să întâmplat . 😉

  2. mariusnicolescu Says:

    „era foarte greu de memorat câteva fraze” geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

  3. Crok Says:

    Ma amuzi …
    „dobitoc de liceu, un băieţel de nu mai mult de 16 ani ” zici tu? esti sigur de ceea ce afirmi? Spre deosebire de tine , eu nu ma atac stimate domn

  4. Andrei Says:

    Băi, ţi-aş sugera să stai în banca ta, cu ce te priveşte pe tine gramatica mea, omule, se mai întâmplă să greşeşti, nimeni nu e perfect. Dacă tot citeşti articolul şi nu-ţi place, dăi frate exit la browser, nu te ţin eu de mână să-mi citeşti blogul, eşti cumva Mircea Badea sau ce tot comentezi, pe blogul personal poţi scrie orice, nu-ţi place ieşi, îţi place… rămâi. Şi nu mă mai fu*e pe mine la cap cu un cuvânt greşit, nu sta tu să-mi citeşti fiecare cuvânt.

  5. Skykery Says:

    ok,eu nu am nimic cu oameni dastia cu tine,dintr o perspectiva va inteleg …dar incearca sa mai ai si u grija cu exprimarea ta..ca eu nu te am jignit pe tine sau pe altii facand o lista cu „idioti”,u ce ai face in locu’ nostru?

  6. Ai opinii de cacat Says:

    Esti de cacat 8-| ti-a facut „Puya” ceva…. dupa parerea mea tu esti prostu…..pff… „Recomandat de apropo.ro” … eu iti recomand sa te spanjuri….. _|_

  7. Ai opinii de cacat Says:

    Revin, SPANZURI … de cacat si u si gramatica ….

  8. 92lucia Says:

    Era doar vorba ca „gusturile nu se discuta”. Atat timp cat unora Catalin Crisan si Ducu Berti nu le trezeste nimic in suflet degeaba iti bati gura. Poate, chiar daca Puya canta urat(sau chiar nu canta), el se simte atras de…muzica aia. Cred ca faceti teoria chibritului pe o tema puerila.

  9. heat Says:

    Sincer. Mi se pare că eşti un ratat care se crede drept Micrea Badea.

    E fix problema lor, ce greşeli gramaticale au, omu mai greşeşte. Sau te crezi perfect? Sincer, cei de care îţi baţi tu joc par ( chiar sunt ) a fi mai deştepţi ca tine.

    Uită-te la moaca ta prima data, şi dupaia critică pe altul.

    Seara bună.

  10. Lui Puya ii e foame de bani si raspunsuri la comentarii « NICOLESCU Says:

    […] e un alt prost în Balcani Dacă prostia ar durea… Da, iubim muzica românească Antena 3 […]

  11. emonica se pisha pe voi Says:

    doamne aproape k m`am inchinat knd am citit prostiile lu nemernicu ala…plm…nicolescu =))

    ejti distru bay baiatule 😉 esti terminat :|…creca te doare rau prostia nu??
    :-j…mdeah :))

    banuiesc dupa parerea ta nu ar trebui ,nu am voie sa injur in acest comment, nu??…dar :-j..ce urmeaza sa zic nu sunj injuraturi sau jigniri :)) spun doar ce simt..si in primu rand adevarul ;)..asa k fi pe faza:

    ejti doar un mare parlit care se juca cu putulica`n tarana..k nu pot sa zic pula..k la 2,3 anisori nu ai aja cv:))…cum ziceam te jucai cu putulica`n tarana pe vremea knd PUYA compunea versuri…facea cimbinatii la colt de strada..facea bani..o ducea bn :-?…si`asa mai departe…kred k ati prins ideea..;)

    nush dc plm stau io acum si`mi pierd timpu scriind astea..da na ..plm..ceca n`am ce face =))) ;-j

    sa revenim la subiect :)…uh .asta nicolescu ..ejti un mare cacat ;))..care n`are ce face decat sa se ia de oamenii aadevarati..motivu fiind..plm nush..invidia :?..plm :-?? de fapt prostiaaaaaaa :))

    esti oar un muist pe care app ma pish…si io si toti fanii lu`Puya ;x
    banuiesc k ejti un mare cocalar :))…aaa si app ti`a murit frizeru?:))

    poi dak e aja..stii poti sa iei masina si sa te tunzi si singur 😉
    aaa da am uitat k esti prea prost..nu se poate :))

    mdeah…nu prea mai am chef sa mai scriu..pt k as avea enorm de scris si nu are rost sa`mi pierd timpu cu un idiot k tn…si oricum nu esti singuru muit care se ia aiurea de Puya..si de Sisi..da asa`i una lume..prea poasta pt sec asta:|

    da atat va zic:ne pisam pe voi ;)…si ne sugeti 🙂 luati pula direct in gura…asta`i pt toti fraierii 😉

    si etc :-j

    respect La Famlia si toti fanii lor !!!

  12. emonica se pisha pe voi Says:

    x(( pisamash pe tastatura X( am facut cam multe greseli in comm anterior 😐

    hmmm 😕

    distrus*
    sunt*
    combinatii*
    creca*
    muist*

    mdeah :-j

    respect la familia!

  13. ma pis pe blogu tau Says:

    vai de putza ta de distrus frustrat..incearca sa te mai uiti si la tine inainte de a jigni pe altii

    RESPECT LA FAMILIA!

  14. oanika Says:

    mah ai gasith shi uh o poza p google shi nu shtiai ce sa faci k ea dute ma d’aiki k esty prost raw d tot mai mult mie mila d tn decat de ala

  15. FashoLL Says:

    Salut Nicolescu, mie spre exemplu imi place Puya, La Famila cam din ’99, ca atunci am avut prima data acces la muzica hip-hop. Tu zici ca Puya „e de porc” ca sa iti arat ca si ioh ma uit la Mircea Badea, (dar tu te uiti la el si din modul tau de exprimare scrisa, premi-se ca il venerezi, exact asa cum spui tu ca pustii il venereaza pe Puya, deci nu esti cu nimic mai presus) iar la treaba cu: „când îl aud pe acest “băiat rebel” cum schelălăie el acolo aceleaşi versuri pe care le-am mai auzit în două sute cinsprezece forme de la BUG Mafia, La Familia sau alte trupe de rapperi urbani. Chiar are senzaţia că vine cu ceva nou? În afară de Dacia sub husă, nimic nu e nou. Aceleaşi scălămbăituri, gesturi de doi lei importate din cultura neagră a americanilor” chestia asta care se numeste hip-hop, rapp n-are cum sa fie europeana pt ca originea genului e american, iar Puya /La Familia….si restu sunt cu totul altceva decat cea ce face BUG Mfaia( dar tu nu ai cum sa simti dif, daca acest gen muzical nu te atrage. Tot un raspuns la alt comentariu de al tau cu privire la griu din videoclip, nu are legatura cu griul despre care vorbeste lumea atunci cand se refera ca a renuntat la el in silul noi de cantare).
    P.S. Cred ca indicat ar fi sa iti expui strict parerea fara sa ataci pe nimeni, mai ales ca ataci intr-o zona pe care vad ca o stapanesti !

  16. FashoLL Says:

    ….si nin fond si la urma urmei, parca nici tu nu arati prea bine, chiar mai naspa decat tipu din poza de mai sus, dupa parerea mea ! Dar gusturile nu se prea pot compara.
    P.S. ia-ti un concediu si incearca sa mai socializezi, ca tare il copiezi pe M. Badea si asta nu prea e benefic, trasaturile pozitive ale domnului M. Badea sunt: o larga cultura generala si o minte rapida si iscusita. In rest….:|

Lasă un răspuns

