Amintiri cu bloggeri

Horea Bădău, foto România Liberă

Horea Bădău, foto România Liberă

Înjur eu România când pot, cu orice ocazie apuc, dar există momente când mi-e dor de minunata ţară în care m-am născut. Şansa (sau neşansa) face ca să nu pot sta în România mai mult de o lună pe an, din motive de facultate şi muncă. Lucrul acesta are şi PRO-uri şi contra-uri :))
În sfârşit, mă învârteam azi pe blogul lui Horea Bădău şi citeam despre toate iniţiativel cu şi despre bloggeri pe care le face prin Asociaţia Consumatorilor de Media. Tot respectul.
Acum un an şi ceva, am făcut un scurt internship în Televiziunea Română, motiv pentru care am fost în Bucureşti vreo 3 luni şi ceva. am participat de fiecare dată la întâlnirile organizate în CLUB A de către Horea, după care fugeam la un internet cafe de la Cercul Militar, unde era deschis la ora aia (în general după 11) pentru a scrie despre ceea ce se întâmplase la evenimentul cu pricina.
M-am simţit bine acele câteva luni şi acum, citind despre Ziua Bloggerilor şi tot ce se mai organizează prin Bucureşti, îmi doresc să fiu acolo. Din păcate voi fi în ţară numai în perioada 11-21 mai şi, deci, nu o să apuc să ajung la niciun eveniment.
Oricum, ţin să îl felicit de zeci de ori pe Horea, care e un om desăvîrşit. Bravos!!!

Pe aceeaşi temă:
Codu’ Penal
Manele la TVR – concluzii şi poze
Bloguri curate – concluzii

2 Răspunsuri to “Amintiri cu bloggeri”

  1. horeabadau Says:

    Multumesc, Marius. Si mie mi-e dor sa ne vedem! Te tin minte ca pe o persoana care avea mereu lucruri interesante de spus la dezbateri. Acum le reluam. Te astept cu placere sa participi din nou. Vor fi dezbateri si in luna mai, cand vei veni in tara. Unde ai plecat si cum e acolo? Toate bune!

  2. mariusnicolescu Says:

    Buna Horea, ma bucur ca inca ma mai tii minte. Momentan sunt cu un Erasmus in Norvegia, si sper din suflet sa reusesc sa ajung la macar o intalnire organiyata de tine. de dragul vremurilor bune.

Lasă un răspuns

