Primarul Constanţei e un urangutan

Arhi spune că nu avem cum evolua. Suntem o ţară de nesimţiţi în genera. Ei, na. Spun asta de vreo trei ani încoace şi ca atare îmi iau sute de înjurături pe tema asta de la patrioţii patriei (sic). Deci nu sunt eu nebun, mi s-a confirmat în sfârşit asta (nu de un spital de specialitate din păcate).
Dar ca să mai dau încă o dată exepmplu de obiectivitate şi să nu ziceţi că generalizez să dau şi eu un exemplu destul de concludent care să poată demonstra (dacă mai era nevoie) că nu avem, vorba lui Arhi cum evolua nici în ruptul capului.
Eram în Constanţa acum vreun an cred şi un domn, pe numele său Radu Mazăre se urca în maşina proprietate personală la primărie. Eu mă aflam, pieton ce sunt în zonă şi am urmărit maşina nici două sute de metri înainte să văd un chiştoc de ţigară zburând pe fereastră chiar înainte ca domnul mazăre să iasă cu maşina din parcare.
Adică, ce dracu, să avem un oraş frumos, să facem, să asfaltăm, să plantăm flori, dar boul de primar tot aruncă o ţăgară pe jos. Păi, ce curu lui, e primar, cine o să îi zică ceva?
Aşa că, normal că nu o să evoluăm nici în ruptul capului vreodată.

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

