Cea mai bună omletă

Am mâncat azi dimineaţă poate cel mai bun mic-dejun pe care l-am gătit singur vreodată. Desigur, mă laud acuma, deoarece sunt un bucătar relativ prost. Dar, de data aceasta am reuşit să o nimeresc. Spre ginionul meu am uitat să îi fac o poză din cauza faptului că îmi era mult prea foame ca să scot camera să îi fac poză.
Evident, nu e reţeta mea proprie, am reuşit să o găsesc pe Youtube. Extraordinar de simplu, în zece minute e gata şi e realizată de Gordon Ramsay, unul dintre cei mai buni bucătari din lume, gazdă a unor emisiuni foarte interesante în Marea Britanie şi în Statele Unite.
Deci, urmăriţi şi încercaţi să faceţi asta acasă. E o reţetă foarte simplă şi necesită numai ouă, roşii, ciuperci, ulei, unt sare, piper şi nişte smântână sau lapte. Adaug poză data următoare când gătesc bunătatea asta. Mmmm. Urmăriţi.

Pe aceeasi tema:
Excese de sarbatori

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

