Aia care şi-a făcut prietenul de căcat la metrou

O fata isi face prietenul de cacat la metrou in Bucuresti. Dar asta nu e tot. Pentru ca nu e pe bune. E doar un viral la adresa unui blog de mare angajament al trustului PRO a lui Adrian Sarbu. Asta a ajuns sa fie promovat in Romania? MI-e scarba de managerii media din ziua de azi care sunt angajati pentru a mai arunca un pic de noroi si cacat peste media absolut mirositoare din Romania. Raportul lui Nicolescu 42
Vedeţi imagini din viralul de mare succes plus comentariile mele.

Etichete: , , , , , , , , , ,

11 răspunsuri to “Aia care şi-a făcut prietenul de căcat la metrou”

  1. Stefan Alexandru Says:

    O sa fiu cinstit si la obiect ca de obicei.

    1. I-am vazut toate filmuletele.
    2. Ultimile 4 filmulete mi-au placut dupaceea m-am oprit din comentat pe vblog-ul ei. Deparece ceva mi s-a parut suspect (blog imediat dupa viral prin minune ajuns in subdomeniul lui protv).

    Partea cu anti-prostie cu prostie mi se pare ciudata pentru ei. Si chiar face din imaginea protv ceva mai nasol. Nu sunt fan protv, niciodata nu am fost, mie sila de acel post, dar pasul acesta facut de ei mi s-a parut penibil.

    Oricum daca tipa ar fi fost pe bune, pe bune … no protv behind ar fi fost ok.

  2. mariusnicolescu Says:

    si eu o sa fiu cinstit (ceea ce nu im i sta in fire), dar si eu am vazut toate filmuletele, si viralul ar fi fost OK daca era vorba de un proiect al vreunui baiat oarecare. Dar e vorba de proiectul unui post TV sau ma rog site care se vrea serios. si chestia asta numai seriozitate nu imi inspira.

  3. De ce are monden.info succes « NICOLESCU Says:

    […] Pe aceeasi tema: Aia care isi face prietenul de cacat la metrou reloaded […]

  4. Stefan Alexandru Says:

    True!

  5. Marian P. Says:

    Dap, avand in vedere ca are protv in spate pare cel putin suspicios. Prima impresie a fost oarecum ca parea ceva interesant, desi cand am vazut link-ul nu creadeam pe bune ca-i ea cea de la metrou (asta pana a injurat) pentru ca imi imaginez ca un om normal care nu are nici o treaba cu media si etc. nu-i vine atat de usor sa fie atat de dezinvolt si etc. cum este ea pe blog, my point being: sunt multe semne ca este ceva preprodus de catre duzi si dudele de la protv. Ceea ce este jalnic, este faptul ca asta vor sa promoveze, limbaj aiurea si tot felul de prostii, la care, damn, daca si mie mi-a placut, deja cred ca restul lumii saliveaza dupa ea, iar asta inseamna ca are sense sa devina un model demn de urmat… adica exact aiurerile care la afiseaza ei pe sticla si are spala creierii prin crearea de tipare, acum vor sa le bage si pe net.
    Situatia este la fel si in rest, nu le pasa de ce efect au ci de cash.

  6. Stefan Alexandru Says:

    Another true argument. Ce frumos te-ai exprimat. 😀

  7. fireflight Says:

    Imi place…Bravo!

  8. dadatroll Says:

    Mey da tu intentionat incerci sal imiti pe Mircea Badea sau toti bucuresteni care are mai mult da liceul vorbasc ca si Mircea Badea pa internet si pa la teve?

  9. mariusnicolescu Says:

    Nu bre, asa vorbesc eu. Imi pare rau, asta este. Defectiune din nastere.

  10. andreea Says:

    esti un mare prost…ma cap de fonta ce esti….fata aia care u o faci curva e un om din putini oameni care spun lucrurilor pe nume…….si poate u o sa crezi ca esti prin acei oameni,dar nu te afli in grupul ala,esti un jegos care critica oamenii

  11. Cofaritza Says:

    auzi, Andreea , poti sa o iei pe jegoasa ai ,din clip, de mana , si….
    LA SAPA cu voi!!!!!!!!!!!!!

    Nicolescu, tot respectul!!!

Lasă un răspuns

