Taguri: cărţi

Deci, Arhi mi-a dat tag.Tot nu m-a mai tăguit nimeni de multicel şi simţeam nevoia (sau nu). În fine, e pe bază de cărţi, subiect care îmi place deci o accept.

Ce carte am terminat de citit recent? Nostalgia de Mircea Cărtărescu; recunosc nu chiar aşa de recent precum mi-aş fi dorit, dar acuma îs ocupat.

Ce carte o am neterminată? Mai bine zis ce cărţi am neterminate? Păi am The World is Flat de Thomas L. Friedman şi
„Clubul Bilderberg. Stapanii lumii“ de Cristina Martin, cartea pe care au dat-o supliment la SF acum ceva vreme. Tot n-am reuşit să citesc mare lucru din ea.
În fine, Arhi a primit leapşa de la Katmai şi a dat-o mai departe spre # Lukyano, Teo, Napster si Poetesa.

Eu, din darnica-mi inimă dau mai departe la:

Gramos
Edelia
Roxana
Serj
Horea

Citeşte această însemnare şi altele similare pe NICOELSCUBLOG.RO

Etichete: ,

Lasă un răspuns

