Noutăţi

Sper că vă place noua temă de pe www.nicolescublog.ro O să rămînă ceva vreme pe blog, pînă descopăr una mai haioasă. Am făcut cîteva modificări majore la blog şi vor mai exista. În fine, urmînd modelul altor bloggeri mai experimentaţi decît mine am renunţat şi eu la categorii. De acum înainte voi păstra numai tag-urile pentru că şi aşa erau prea multe categorii şi îmi era greu să stau la fiecare însemnare să le bifez pe toate. Vor rămîne însă categoriile pe mariusnicolescu.wordpress.com pînă la abandonarea sa.

Încă mai am de instalat pluginuri şi modificat chestii dar momentan eu zic că arată Ok. Aştept şi părerile voastre.

Citeşte această însemnare şi altele similare pe NICOELSCUBLOG.RO

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

