Gianna Nannini – I maschi

Gianna Nannini nu îmi era necunoscută înainte de melodia de la Fiat Bravo. I maschi este o melodie deja faimoasă, un hit în anii ’90. Dacă uitaseţi de acea melodie, vă invit să o reascultaţi aici:

Pe aceeaşi temă:
Meravigliosa Creatura versuri si traducere
Meravigliosa Creatura

Etichete: ,

5 Răspunsuri to “Gianna Nannini – I maschi”

  1. floaredemac Says:

    Foarte frumoasa..:)

  2. oana Says:

    Vreau si eu traducerea de la I Maschi. Mi-o poate face cineva?

  3. lyla Says:

    i a a bisexual i have a nice vulva and a big breasts

  4. Dianna Says:

    Eu stiu de Gianna Nannini de ceva vreme..cu mult inainte sa apara spotul la fiat bravo..am avut ocazia sa merg in Italia la un concert al ei..si vreau sa spun ca femeia asta e GENIALA,din toate punctele de vedere.Meravigliosa creatura e doar o foarte mica parte din multimea de piese superbe pe care le are.

  5. mikky Says:

    imi place la nebunie gianna nannini! imi doresc sa o cunosc! am auzit de piesele ai la reclama unei masini iar apoi ia-m aratato (reclama) si mia tradus ce spune si am cautat pe youtube gianna nannini si am inceput sa invatz limba italiana datorita ei . TE AMO GIANNA NANNINI !

Lasă un răspuns

