Din gandirea ardeleneasca de elita…

Iata, stimati cititori, in continuare, alte geniale comentarii primite de mine ca revolta la acest filmulet postat pe YouTube.

Va rog concentrati-va:

din cauza celor din sud romania ii privita asa cum iii … plm … si din cauza lu ceausescu … 😐 …

sa nu te mai iei de tara mea, mai mitzi pitzi!!! asa cum e ea, romanul e recunoscut peste tot ca „brilliant”, mai fraiere, ca noi am suferit mult si am invatat, nu am primit totul pe tava. si nu as da familia, prietenii si tara asta, cu bune si rele, pe nimica. Si sa-ti mai spun ceva…. ai probleme cu identitatea. Esti in denial!! Cosnulta un psiholog. Sau poate un neurolog sa-ti faca un implant cu neuronii de care duci lipsa sau ti-s atrofiati!!!


Pe aceeasi tema:

Eu si guru
Fack you!!!
Alţii despre mine

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

