Eu si guru

Un dement care a venit luni la dezbaterea din A numai ca sa zbiere intr-un microfon, frustrat fiind ca nu l-a ascultat nimeni, se enerveaza si posteaza o insemnare din care extrag urmatoarele cateva cuvinte:

„Si uite-asa m-am trezit eu langa mari blogeri, ca Zoso sau ca Marius Nicolescu.”

Deci, da, stimati cititori, ati „citit” bine, m-a asociat pe mine cu Zoso. Deci, ar trebui sa ma simt bine, nu? In restul articolasului ala cretin, aceleasi acuze sforaitoare pe care le fac toti tampitii care nu sunt bagati in seama, aceleasi bla bla-uri. Copilu, daca erai destept (ceea ce nu esti), nu te luai de blogurile pe care tu acum cateva luni de zile iti faceai reclama la maretul tau blog.
Uf, mare e gradina…

Pe aceeasi tema:
Bloguri curate – concluzii
Gandul fura in continuare
Bloguri Curate – Primele reactii

Etichete: , ,

9 Răspunsuri to “Eu si guru”

  1. Blegoo Says:

    LOL…Marius…eu zic sa te iei cu esmeralda…sa va constituiti intr-un grup jignit, el de tine…tu de el, alea. Gradina…n-are hotare!

  2. mariusnicolescu Says:

    da, asta am sa fac… dar nu ti se pare normal totusi sa nu te vaicaresti cand iti dai seama ca esti penibil? mai bine te duci inapoi in banca ta si taci dracului din gura… astfel nu te faci de ras

  3. WhiteWolf Says:

    Marius, pana acum am preferat sa citesc si sa imi …inghit concluziile sau, in cel mai rau caz, sa nu le consider suficient de nesubiective cat sa le si trec la o replica.
    Astazi, insa, chit ca e vorba de un (sa-i zic) consatean de-al meu, am o intrebare simpla, prosteasca, aproape:
    Marius Nicolescu, ala care stie (ce) scrie sa fi ajuns intr-o pana atat de acuta de subiecte incat sa ajunga sa comita posturi, pe blogul personal, in care sa se razboiasca cu un pustiulica de abia scapat de liceu, pusti care inca nu stie precis daca isi doreste sa fie emo kid sau extremist dar, pana una alta, si-a umplut blogroll-ul de reviste si publicatii pentru a-si masca semi-doctismul intr-un aer cult.
    Zau, let it go.
    Poti mai mult si mai bine

  4. fantoma lui nicolescu Says:

    Mai Mariusica tata, nu te mai da tu sobolanul blogosferei cu critici inutile. Ia uite domne`, vorba lui WhiteWolf, chiar esti in criza de subiecte? Mai convins, de astazi imi fac si eu blog. Imi recomanzi vreun site?

  5. mariusnicolescu Says:

    white wolf, poate ai dreptate, dar, avand in vedere ca l-am cunoscut pe individ si l-am azuit vorbind, a fost nevoie de o reactie…
    asta care isi zice fantoma mea, te sfatuiesc sa nu iti faci blog. oricum se pare ca nu prea ai ceva interesant de spus

  6. Din gandirea ardeleneasca de elita… « NICOLESCU Says:

    […] aceeasi tema: Eu si guru Fack you!!! Alţii despre […]

  7. WhiteWolf Says:

    Marius, nu contestam si nu comentam alegerea facuta de tine. Ai tot dreptul. Insa, mai ales pentru ca l-ai cunoscut, imi pastrez opinia.
    Continuand sa-i dai atentie ca ajunge sa se creada mai important decat este .
    De ce sa il amagesti inutile?🙂

  8. [...] Trebuie sa ma simt ofensat, jignit, impizdit de duritatea vorbelor lor… Mama mia! Ce bine ma simt! [...] Says:

    […] acum sunt cat se poate de curios sa dau ochii cu ei. Sunt atat de smecheri in spatele unor adrese virtuale si atat de insipizi in viata reala, incat ma distreaza. Am un mesaj: Relax, take it easy! […]

    By the way, zici ca ai un CV impresionant… Da… Dar ar fi cazul sa mai pui mana sa citesti cate o carte. Literatura, marketing, istorie…

  9. mariusnicolescu Says:

    da, corect, white wolf… fara amagiri inutile…

Lasă un răspuns

