Nicolescu sub masturbator

nicolescumast.jpg

Da, stimaţi cititori, nu, nu aţi citi greşit, conform topurilor alcătuite după formula secretă de către WordPress, blogul meu se situează fix, da fix sub un altul cu o denumire foarte (completaţi dumneavoastră mai departe). Ei bine da, Nicoelscu se află fix sub jurnalul masturbatorului, adică acesta din urmă se află peste Nicolescu.
Săracu, o să-i las satisfacţia asta pentru moment, pentru că, din păcate (pentru el) nu cred că a fost peste nimeni în viaţa domniei sale, avînd în vedere ce poate debita pe acel blog.
Sfatul meu, este să începi să foloseşti mîna aia dreaptă şi pentru altceva decît pentru frecţie. Iar pentru cititorii domniei sale, imaginaţi-vă numai ce mîini au putu scrie acel text.
Întrebarea de baraj se pune acum: eu încadrez acest post la categoria sex sau nu? Căci, cel incriminat nu cred că a făcut vreodată, însă spre norocul meu am scris deja cuvîntul o dată în însemnare deci se poate.
Pe curînd.

Pe aceeaşi temă:
Fete goale avem
Weblog, WordPress, whateva’…
Femeia perfectă

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

