Alţii despre mine

M-am decis să deschid această nouă rubrică, avînd în vedere că foarte multă lume are păreri cel puţin interesante despre persoana mea.
Următorul citat aparţine unui bou (pardon, după cercetări amănunţite, am aflat că e de fapt vacă) întregistrat(ă) pe un forum deschis de un oligofren care a fost dat afară cu forţa de pe forumurile Antenei 1 şi 3 din motive de prostie incontrolabilă. Ei bine, dobitocul ăsta şi-a deschis, dinmpreună cu alt marţafoi un forum unde tîmpiţi ca ei discută şi comentează. Aparent, există un topic şi despre persoana mea acolo, dacă daţi click aici vă veţi convinge (deşi nu vă sugerez să faceţi trafic tîmpiţilor ăstora). Iată citatul care nu mai are nevoie de alte comentarii:

„Eu v-am zis…l-as obliga sa renunte la nationalitate si nu i-as mai permite sa intre in tara, daca tot e plin de atata ura!!! N- fost in stare sa intre la o facultate aici…si a ajuns la una in Bulgaria…asta-i de fapt valoarea lui!”

Pe aceeaşi temă:
Forum Antena3 – CLOSED
Unde s-a rasturnat carul cu prosti…
Badea isi face blog (pe bune cica de data asta)

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns to “Alţii despre mine”

  1. Fack you!!! « NICOLESCU Says:

    […] aceeasi tema: Alţii despre mine User Generated Content 1×24 – A World Without Romania 2 User Generated Content […]

Lasă un comentariu