Experimentul cu Badea

Aseară, urmărind emisiunea lui Badea cu mult interes, desigur, m-am gîndit să fac un experiment. Am vrut să văd care e nivelul de prostie acceptat de Mircea Badea pe post. Adică, ceea ce am observat este că, după pauza publicitară alege cîteva mesaje de pe forum şi le citeşte, spre deliciul telespectatorilor amuzaţi de astfel de retardaţi. Aşa că m-am decis să devin retardat pentru o seară.
Aşa că am trimis 3 mesaje absolut nemernice, pe care le veţi auzi din gura lui Badea, cenzurate de cuvinţă. plus un mesaj serios în care mă bucuram că în sfîrşit România s-a calificat cu echipa naţională la un turneu final. Ei bine, după cum veţi vedea în continuare, experimentul a fucţionat, Badea a „muşcat” momeala şi a citit toate cele 4 mesaje pe post. Vă rog urmăriţi:


Concluzia e simplă – Mircea Badea ar trebui să renunţe la a citi mesajele pe post, mai ales că majoritatea sînt oameni care doar vor să-şi audă vorbele pe un post de televiziune, nicidecum nu cred în ele. Verificat!


Pe aceeaşi temă:

Idolul Badea
Runaway Bride la dezbaterea cu bloggeri
Şi văcuţele fac sex

Etichete: , , , , , ,

5 Răspunsuri to “Experimentul cu Badea”

  1. fantasya Says:

    pe mircea l-am ucis mai de mult🙂

  2. mariusnicolescu Says:

    aoleu, criminalo ce esti

  3. Andreas Says:

    Fantasya îl ucide pe Zoso iar tu pe Badea, e bine dar eu pe cine mai ucid…? :)) Badea nu avea cum sa stie ca unii nu au ce face si se apuca de „experminete” :>:> foarte bine lucrat, banuiesc ca e o satisfactie personala.. f personala, pe care o simti doar tu😀 eu nu o prea inteleg. Te duce mintea, poate o sa sa faci ceva mai constructiv data viitoare🙂

  4. Andreas Says:

    Stai Fantasya ii ucide pe amandoi, si tu faci experimente :> e un complot😀

  5. romania inedit Says:

    This video is no longer available due to a copyright claim by SC ANTENA 3 SA ! 😦

Lasă un răspuns

