Românul tot român

Citesc pe fluxurile de ştiri, atîtea chestii care nu pot decît să îmi dea dreptate să mă străduiesc din plin să fac un film cît mai al naibii despre România asta că merită: mai nou aflu că românii noştrii dragi fură brichete, truse de prim ajutor şi seturi de scule de pe la exponatele de la tîrgul auto. Adică, dom’le, dacă eu n-am şi are alţii, şi poate e şi pe gratis, atunci de ce să nu iau şi eu.
Gîndire tipic românească.
Cum îmi spunea un prieten cînd m-am întors din State: „Bine ai venit în Mârlania”.

Etichete: , , , , ,

2 răspunsuri to “Românul tot român”

  1. BlegooTwoo Says:

    UUaauuu!…
    Ceva nu e in regula cu filmul ala…nu e popularizat DESTUL!
    Trailerul e promitator!
    O sugestie: lucreaza mai mult la intonatie, dictie, etc…
    Succes, zic!

  2. mariusnicolescu Says:

    dap, stiu ca am lacune, nu am nici cel mai profesional microfon din lume, dar ma chinui. sper sa iasa bine.

Lasă un răspuns

