Meravigliosa Creatura

Ma obsedeaza de ceva vreme o reclamă la Fiat Bravo, care are o melodie super interesantă. Între timp am găsit şi cine cîntă melodia şi am găsit şi reclama. Amîndouă sînt aici. Deci în continuare, reclama la Fiat Bravo:

şi Gianna Nannini – Meravigliosa Creatura

Pe aceeaşi temă:
Volvo pune frana
iCar (cont’d)
Dacia – tot mai sus

Etichete: , , , ,

10 Răspunsuri to “Meravigliosa Creatura”

  1. Komaromi Romeo Says:

    Mersi pentru informatie
    La fel a fost un stres si pentru mine

  2. mariusnicolescu Says:

    pentru mine n-a fost un stres, am dat doar un search pe gugăl

  3. Mihaela Says:

    eu as vrea traducerea , ma poate ajuta cineva?

  4. Meravigliosa Creatura versuri si traducere « NICOLESCU Says:

    […] nannini, melodie, Meravigliosa Creatura, traducere Mă rugase cineva într-un comentariu la însemnarea cu melodia de la reclama cu Fiat Bravo dacă e posibil ca melodia să fie tradusă. Avînd în vedere veleităţile mele de vorbitor […]

  5. Thelma Says:

    Molti mari e fiumi
    Attraverserò
    dentro la tua terra
    mi ritroverai
    turbini e tempeste
    io cavalcherò
    volerò tra i fulmini
    per averti
    MERAVIGLIOSA CREATURA

    Mari si riuri
    Voi strabate,
    pe pamintul tau
    ma vei regasi
    vijelii si furtuni
    eu voi calari (sorry n-am gasit alt sinonim la cavalcare…)
    voi zbura pe fulgere
    pentru a te avea
    minunata creatura

    Sansoneta e mai lunga, dar reclama contine doar fragemnul asta.
    Sper sa-ti fi facut placere🙂

  6. mariusnicolescu Says:

    thelma, am tradus eu deja de ceva vreme toata melodia
    https://mariusnicolescu.wordpress.com/2007/10/19/meravigliosa-creatura-versuri-si-traducere/

  7. Thelma Says:

    A, ok🙂

  8. Thelma Says:

    Inca ceva (cu multumiri).
    Acuma am vazut clipul cu Romania (A World Without). E groaznic de bine rezumat. Voi tine cont de el, atunci cind simt doar un nod in git, ca reactie la intrebarea insistenta „ce te nemultumeste in tara ta?”, venita din partea amicilor mai norocosi (francezi, de pilda). De fapt sint atit de multe, mult prea multe, dar in esenta, cam astea ma nemultumesc la modul cel mai dureros…

    Bravo !
    Multam.

  9. xe hoi audi q5 Says:

    xe hoi audi q5

    Meravigliosa Creatura | NICOLESCU

  10. xe oto audi cua nuoc nao Says:

    xe oto audi cua nuoc nao

    Meravigliosa Creatura | NICOLESCU

Lasă un răspuns

