Asta cu monitorizarea

Citesc peste tot despre noua campanie organizată de Asociaţia Consumatorilor de Media, legat de furtul intelectual pe care îl săvîrşesc anumiţi bloggeri. Foarte bine. Lista nu e completă dar include nişte oameni care, totuşi au de-a face cu furtul de proprietate intelectuală.
Acum vreun an nenea zozo punea pe blogul său nişte imagini de pe National Geographic cu nişte animale, nu mai reţin exact ce. I-am atras atenţia că politica NG este de a nu se copia materiale, indiferent dacă acestea conţin sau nu sigla companiei, indiferent dacă sînt sau nu folosite în scopuri comerciale. După ce mi-a şters de vreo 3 ori comentariul în această privinţă, s-a catadicsit să îmi răspundă pe mail că nu e adevărat, el nu face furt intelectual, ci doar folosesşte poza care conţine sigla, deci se ştie de unde vine. I-am arătat respectivul paragraf din termenii şi condiţiile NG şi a tăcut mîlc, înjurîndu-mă de vreo două ori şi apoi banîndu-mă de pe site.
Acum acelaşi nenea zozo se cacă pe el, înjură în dreapta şi în stînga, face liste cu alţii care fură, numa să nu-l prindă careva cu furturile cotidiene pe care le realizează.
Succese!

Un răspuns to “Asta cu monitorizarea”

  1. 15 octombrie - dezbaterea cu jurnalisti « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] versus. jurnalişti în club A referitor la campania “Bloguri Curate” despre care am mai vorbit. Organizatorii, evident au invitat bloggeri mai populari, aceştia vor fi acolo să îşi dea cu […]

Lasă un răspuns

