Drumul spre casa

Blog: Scriu aceste rinduri in mod arhaic, pe un carnet de notite, pe o banca de lemn in interiorul terminalului din Hyannis Transportation Center. Azi am fost la Boston. Din nou. Motivul?
Dezamagit fiind de comportamentul unor asa-zisi prieteni de pe aici, m-am decis sa nu mai plec la New York peste doua saptamani. Am mai fost pana la urma urmei in NY de doua ori si probabil o sa merg si anul viitor. Asa ca m-am decis sa imi schimb planurile de calatorie.
In loc sa plec din State pe 27 septembrie plec mai devreme, pe 23 spre Paris. Multumita sortii nu a trebuit sa platesc nimic pentru aceasta a treia schimbare pe care am facut-o la saracele bilete de avion. Partea interesanta urmeaza chiar acum. Biletul de Bucuresti ramane insa acelasi. Cum asa? Pai, acum mai exista un al treilea bilet. Nu raman in Paris, ca prea l-a vazut toata lumea (singurul alt oras vazut de Zoso in afara de Bucuresti).
Deci:
MO24SEP LV Paris/DeGaulle 425PM flight KLM1238
AR Amsterdam 545PM

Da’ parca si Amsterdamul l-a vazut toata lumea. Asa ca vom continua.
MON 24SEP LV Amsterdam 635PM flight KLM 1133
AR Copenhagen 800PM

Si nici Copenhaga nu va fi ultima oprire, de acolo voi merge mai departe spre Viborg. E un oras destul de departe de Copenhaga, la vreo 350 de kilometri, dar care merita vazut. Stau acolo vreo 3 zile si revin la Paris.
Cateodata ma uimesc si pe mine cu cit de repede sint in stare sa iau decizii destul de importante, iar soarta ma uimeste pentru ca de cele mai multe ori tine cu mine.
Asa ca, Danemarca, here I come, adevarul e ca imi e dor de Europa si m-am cam saturat de America. Estetic vorbind. Vreau sa vad consturctii in orice alt stil decat al astora. Vreau arhitectura de-aia adevarata, de Europa.
Oricum, ajung in Bucuresti pe 29 septembrie la miezul noptii. Inca un pic si vin acasa.

Lasă un răspuns

