Generatia noua e de kk, taticule

Cand eram in liceu, eu si colegii mei, ne miram de cum a ajuns generatia din urma noastra. In clasa a 12-a, priveam cum pustiulicii de a 9-a fac chestii pe care noi nu ni le-am fi imaginat vreodata, din motive de bun simt si alte alea. Se pare ca nu eram singurii care gandeam astfel.
Am citit un post super-interesant dintr-un blog pe care vi-l recomand cu caldura.
Pacat ca tinerii nostri se fac din ce in ce mai trogloditi, nesimtiti si alte alea.
Si nu mai aveti senzatia, fratilor, ca McDonalds sau KFC sint restaurante de lux, nu va mai laudati cu asta, ca dati prost pe post. Daca ati sti cum se fac toate cele acolo v-ar trece repede. Pacat ca sinteti repetenti la capitolele demnitate, etica, morala.
Vorbesc, desigur despre cei vizati in materialul Mirunei.

4 Răspunsuri to “Generatia noua e de kk, taticule”

  1. Hahahhaha Says:

    Dar oare te-ai gandit vreodata ca asa apareai si tu in fata celor mai mari ? Oricum m-am plictist de pusti frustrati ca tine care cred ca nu exista nici un pic de dreptate in lume …. ei bine .. chiar nu exista .. Obisnuieste-te sa traiesti cu asta !!

  2. Kenny Says:

    Adevarat graiesti. Dar e dintotdeauna chestia asta. Ca sa afli ce mai e cool zilele astea intra pe blog-ul meu. Despre asta e ultimul meu post.
    http://kenny8706.blogspot.com

  3. ceaiubita Says:

    I-auzi, deja te-a etichetat unul ca ”puști frustrat” :))
    Da, generația nouă e de tot rahatul! Și asta nu-i din cauza noastră, ci pentru că preocupările lor sunt limitate și degradante.

  4. Anonim Says:

    „Și asta nu-i din cauza noastră, ci pentru că preocupările lor sunt limitate și degradante.”

    Bine că eşti tu preocupată să ţi-o tragi, dragă …

Lasă un răspuns

