Din seria: am vazut si bloggeri tampiti

Frustrarile unora depasesc limita imaginabilului si inimaginabilului (vai, da lungi cuvinte mai sint si astea).
Oricum, am ras azi cu gura pana la urechi la citirea urmatorului post de pe blogul unui clasic in viata :)))) Va rog, spuneti-mi ca astea nu e atitudinea unuia care fie nu a futut de 6 luni macar fie s-a lovit la cap foarte tare si acuma are senzatia ca e Vaccin Tudor.
Asa-i ca suna a Romania Mare?
Frate, vezi gaseste o solutie. Fugi pe centura, am auzit ca alea de-acolo te pot scoate din boala asta pe care o ai tu acusica (bine, ca te baga in alta, e alta mancare de peste)…
Dar, oricum, macar iti mai salveaza din frustrari, consternari si constipatie…

4 răspunsuri to “Din seria: am vazut si bloggeri tampiti”

  1. proclet Says:

    Unii fac bani din trafic.
    Scandalurile aduc trafic.
    🙂

  2. machiavellian Says:

    Mda, am citit si eu articolul lui. Nu s-a lovit la cap, e doar prost. 😉

  3. proclet Says:

    Ai dreptate, ar putea sa faca o cariera in PRM.

  4. maximum satisfaction » zoso's blog Says:

    […] aş miza mai mult pe maturitate. Hai să râdem un pic şi să ne amintim că acum un an Marius era foarte virulent împotriva mea, în timp ce eu aveam o atitudinea mai rezervată. În ultimul său clip, pentru că între timp a […]

Lasă un răspuns

