E de bine…

Incet, incet, lumea incepe sa plece din Provincetown, B&B-urile si inn-urile nu mai au semnul de „We’re Sorry” sau „Vacancy” la intrare. Sezonul se apropie de sfarsit. Va mai fi o izbucnire de turisti pe 4 septembrie de ziua muncii, dupa care totul va fi pustiu. Sau aproape pustiu. Asa cum era in mai cand am ajuns aici.
In primele mele zile aici, cand cautam o slujba cu un nebun, crezand ca nimeni nu angajeaza pentru munca in birouei (cat de mult ma puteam insela), atunci cand speram macar sa gasesc o slujba la o pizzerie, am crezut ca P-town e un oras cat de cat linistit, nu asteptam sa vad 100.000 de turisti pe Commercial Street intr-o singura zi.
Vara asta a fost fantastica, chit ca am lucrat mult si aparent am pierdut zilele in care a fost incredibil de cald, pentru ca am fost in acest birou unde, din fericire avem aer conditionat. Am cunoscut atat lume interesanta, mi-am pierdut (sau petrecut) timpul cu oameni care mai decare si categoric am astazi o idee mai inteligenta asupra societatii din jurul meu. Mai am cam o luna pana cand ma urc in avionul spre Paris (sau Copenhaga). Pana atunci, e de bine.

Lasă un răspuns

