Sa inchidem internetul…

Elton John considera ca e normal ca lumea sa nu mai stea in case cu orele, in fata calculatoarelor, sa-si piarda vremea pe internet. Asa ca militeaza pentru inchiderea internetului.
Eu nu sint de acord. Eu as milita pentru oprirea accesului la internet pentru cei care nu stiu sa il foloseasca, pentru cei care folosesc banda degeaba, pentru cei care considera ca blogul esmeraldei e cel mai tare blog, cu cele mai „adevarate” informatii, pentru cei care in momentul in care deschid explorerul sau firefoxul primul lucru deschid pagina de hi5 sau facebook ca sa vada ce „tipe bune” sau „tipi buni” au comentat la pozele lor despuiate, pentru cei care au uitat ca exista o prima viata, pe langa a doua, pentru zoso si compania.
Lor ar trebui sa li se interzica accesul la internet.

5 Răspunsuri to “Sa inchidem internetul…”

  1. spyked Says:

    Cred că greşeşti, şi o să încerc să îmi argumentez opinia. Interzicerea accesului la internet celor care nu ştiu să îl folosească, sau a a celor care „folosesc banda degeaba”, etc., nu e o idee prea bună. Cine decide scopurile „utile” ale folosirii benzii, sau pe ce criterii se stabilesc userii care folosesc internetul doar în scopuri „utile” şi nu „degeaba”? Eu nu cred că există o persoană care să poată lua o decizie într-un mod imparţial.

    Nu spun că internetul este bun aşa cum este (mă refer la calitatea conţinutului), dar WWW-ul s-a bazat de la început pe o singură chestie, şi anume libertatea. De aceea, cred eu, accesul la internet ori va fi liber în continuare ori nu va fi deloc.

    Elton John e un ultra-conservator, iar afirmaţiile lui trebuiesc luate ca atare. Aceeaşi chestie s-a întâmplat şi la apariţia televizorului. Multă lume şi-a petrecut atunci timpul în faţa ecranului, şi mai multă lume stă acum şi freacă conturi de hi5 şi myspace. E ok. Asta nu îi va împiedica pe cei care vor să iasă în lume să se inspire pentru a crea muzică (fiindcă de aici a plecat totul) să facă asta. El a privit totul dintr-un singur punct de vedere; nu s-a gândit la cantitatea imensă de informaţie pusă la dispoziţie de internet (eu unul recunosc faptul că nu puteam asculta atâta muzică fără net) sau la alte aspecte pozitive. Oricum, încercarea de a face un Internet „mai frumos şi mai curat” ar fi o chestie faină, dar rămâne în sine o utopie.

    … sau poate mi-e frică de faptul că o să avanseze totul aşa rapid încât la un moment dat o să fiu considerat „inutil” şi îmi vor tăia ăştia netul🙂 .

  2. krossfire Says:

    Elton John militeaza ? Cineva ar trebui sa intrebe ”Cine este Elton John..sau cel putin, cine mai este Elton John, daca nu un mosulet care-si declama obsesiv orientarea sexuala ?”

  3. mariusnicolescu Says:

    nu conteaza, zic eu, cine a emis ideea atata timp cat aceasta a fost emisa. mi se pare ca elton john a avut o idee cel putin interesanta, care a lansat un mesaj…

  4. adipe Says:

    ..asa ma simt de mandru ca ignor hi5 de o vreme…inseamna ca am dreptul l-a internet, inseamna ca nu sunt totalmente mediocru…asta binenteles daca ma raportez la articolul tau…

    adevarul e ca suntem bombardati de informatie si trebuie sa o alegem pe cea de care avem nevoie, trebuie sa invatam sa selectam, sa intelegem, sa analizam, sa nu judecam pripit…dar e atat de greu …si e atat de comod sa ne lasam dusi de val…

  5. adipe Says:

    la*

Lasă un răspuns

