M-au pus unde imi era locu’

In sfarsit Blegoo a nimerit-o. In acest material la ei pe blog, in sfarsit m-au pus unde imi era locul. Langa Jack London si Albert Einstein. Ce stie Blegoo si nu stie lumea, ce am eu in comun cu cei doi ilustrii?
Intrati la ei pe blog si aflati.
Bine ca le fac reclama…

3 răspunsuri to “M-au pus unde imi era locu’”

  1. Adi Calarasu Says:

    lasa ma ca trece
    n-ai vazut mie ce mi-a facut?
    :))

    hai uelcam bec!

  2. mariusnicolescu Says:

    mersi, adi. da, ma rog, se cred foarte amuzanti ei, dar, na, nu prea sint bagati in seama.

  3. Blegoo Says:

    Cum, nu suntem bagati in seama? Uite, am fost bagati in seama de Cel mai Mare Capsunar al tarii… 🙂
    Si nu era nimic amuzant acolo, Marius. Ia si reciteste, vezi link, etc. Era (si este) ceva serios.

Lasă un răspuns

