Callatis 2007

Dacă există o serie de amintiri din viaţa mea care îmi dau fiori de fiecare dată cînd îmi aduc aminte de ele, cu siguranţă este vorba despre participările la festivalul Callatis. Începînd din 2003 pînă în vara trecută, am fost prezent în spatele scenei în fiecare zi de festival, am cunoscut oameni impresionanţi, am cunoscut silicoane pline de fiţe, dar cel mai important, m-am simţit bine alături de oameni cu care am devenit foarte apropiat între timp.
Pînă acum TVR-ul a organizat, în colaborare cu Aldaco Film acest eveniment. Anul acesta Antena 1 a preluat difuzarea festivalului. Iar unul dintre prezentatori va fi nimeni altul decît Daaaaan Neeeeeru. Sper că nu va strica tot spectacolul. Sincer, mai bine îl lăsau pe Cotabiţă. Oricît de antipatic îmi era ca persoană, măcar nu enerva telespectatorul pe sticlă.
Să vedem ce va fi.

6 Răspunsuri to “Callatis 2007”

  1. Rohelma Says:

    Vai…. daca e Dan Negru prezentator… deja mi se face sila… pacat pentru Callatis😦

  2. krossfire Says:

    Parca il si vad urland : Cine vineeeeeeeee ? Cineeeee vineeee ? Sa va aud strigand : Trideeeeeent !

  3. mariusnicolescu Says:

    loool, trident o sa fie sigur pe acolo

  4. edelia Says:

    :)) Ar trebui sa facem un concurs marius..cine nimereste vedetele care vor canta anul asta..?😛 Pun pariu ca va fi si nicoleta luciu.

  5. irimusvlad Says:

    uitati-va la noua prietena a lui Chivu ………ce greu se descurca cand prezinta …de abia abia leaga cateva cuvinte ca sa poata prezenta………

  6. Nou sef la TVR « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeasi tema: Callatis 2007 Giurgiu îi dă un şut în fund lui Enăchescu TVR la […]

Lasă un răspuns

