User Generated Content (seria 1, episodul 5)

De data aceasta e vorba despre ce idei tîmpite am care mă pot duce spre deces plus răspunsuri pentru cei ce se întreabă ce mi+a făcut America.

Un răspuns to “User Generated Content (seria 1, episodul 5)”

  1. Sky-Hunter Says:

    Am scris un comment lung si mare legat de America. Numa’ wordpress-ul si „enable cookies”-urile mele mai stiu ce am scris ca s-a resetat PC-ul.
    N-am nimic cu America man. Serios. Insa sunt niste grasi retardatzi. N-am nimic cu grasi, de fapt, imi plac fetele grase si mai plinutze foarte mult.
    N-am nimic cu tine, nu vreau sa ma contrazic cu tine si nici nu-mi sta in fire sa te jignesc – oricum nu am facut-o.
    N-am fost in America niciodata, insa nici n-am zis ca America nu este o tzara frumoasa – ci doar am zis ca majoritatea oamenilor sunt supraponderali si retardatzi. – Asta nu inseamna ca nu-s americani destepti si oameni capabili – dar pana si ei isi dau seama cat de retarzi sunt ca popor fatza de europenii. Oricum forgetaboutit – nu vreau sa creez o polemica despre asta si nici sa divagam la nesfarsit.
    Imi palce America din niste puncte de vedere foarte mult insa din multe puncte de vedere „as trai Happy like a Hippo aici in Romania”

    Apoi, exact ce-ti spuneam man. Sunt atatea lucruri frumoase acolo de care ai putea sa ne vorbesti, de experientza cu oamenii si de contactele intersante in care ai intrat, despre diferentzele de mentalitate si de cultura (mai ales de cultura) – despre ciudatzenii din America, sunt o gramada de teme care ai putea usor sa le curpinzi in 5-6 minute de video care sa aiba un subiect cat de oke (Fiindca indiferent de cat de bun este un post, un video, un articol, vei da peste unu care sa nu-i placa ceva, sa commenteze aiurea, sa injure, sa te laude, sa te aplaude) deci ce faci?:
    „Salutare lume. Eram pe bicileta azi. Mergeam pe carosabil. Nu statea ci mergea. A trecut o masina pe langa mine. Era sa cad. A mai trecut o masina pe langa mine. Era sa cad iarasi. Mi-a cazut telefonul care nu are nimic. End of story” – Hmmmm interesant mai Mariuse🙂

    Fara intentzii ostentative. Sky-Hunter. Pace.

Lasă un răspuns

