Deci, sa continuam

Bun, de acuma inainte imi iau laptopul la munca ca sa pot sa raportez de pe acolo ce se mai intampla. Nu de alta, dar incep sa ma plictisesc pe acolo. Citesc New York Times’ul de dimineata, beau vreo trei cafele, imi pun picioarele pe birou si raspund la telefon din cand in cand. Ma simt foarte adult. Am un coleg de birou cam nebun, dar incep sa ma obisnuiesc, am un sef care tot ma ameninta ca ma promoveaza, dar nush daca o sa se tine de cuvant. Am auzit de zece mi de ori citatul: „you’re next in line to be general manager”. unde e lin ia aia ca eu nu o vad. Dar e bine si asa, ma bucur. Acum in State e 12 noaptea, deci se poate sa aberez foarte tare, dar nu are nimic, right?
AStept comentarii la episodul trecut din User Generated Content, sau alea le primesc numai daca ma iau de alti bloggeri?

Lasă un răspuns

