Doi paşi înapoi

Cum naiba să încep să scriu însemnarea asta? Am început ziua absolut fantastic şi am încheiat-o cum nu se poate mai rău. Nu fizic, ci mai degrabă sufleteşte. Rar de tot mi se întîmplă să pun la suflet nelinişti şi momente deprimante în care ce vreau nu îmi iese, dart astăzi iată că asta s-a întîmplat. Sper că pînă mîine o să îmi treacă, deşi nu ştiu dacă o să fie chiar aşa de uşor.
Mai am două luni pînă ajung acasă. Desigur că ceea ce spun acum probabil că voi retrage mîine, dar chiar vreau să plec cît mai repede din locul ăsta. Sînt sigur că totul oo să fie mai bine cît de curînd, dar acum pur i simplu nu ştiu cum se va putea întîmpla asta. Sper ca mîine să postez episodul numărul doi din UGC (User Generated Content). Se pare că primul episod nu a fost tocmai rău.
Voi reveni.

Lasă un răspuns

