User Generated Content (seria 1, pilot)

Episodul pilot dintr-o serie „ce se vrea” de succes. Va rog urmariti.

7 răspunsuri to “User Generated Content (seria 1, pilot)”

  1. Costin Says:

    Ok. Si cu ce ai iesit tu acum in evidenta? Cu un cos pe obrazul stang?
    Stateam sa imi aduc aminte de ce te am in reader :). Stiu de ce nu mai esti acum 🙂

  2. artistu Says:

    mai ai pan’ asa ajungi ca ei… asa slabi sum sunt cei de la arhi.tv. Dar ca sa nu dau io cu bata in balta, asteptam timpul sa isi spuna cuvantul ! SI vorba aia: CEL MAI BUN SA CASTIGE !
    Andrei… 😉

  3. valilingurar Says:

    naspa. aduceti-mi aminte sa nu ma autogenerez vizual pe blog. never ever.

  4. Clitemnestra Says:

    Acum stiu de ce te-am pus in feedreader 🙂

  5. raluca Says:

    @Costin
    pai si dac-avea o mana in gips cum te esprimai ma? haha, ce prost esti ca ti-ai rupt vreascu’ ? ce-mi plac mie oamenii ce se leaga de defectele semenilor ca suprem argument…

    stateam sa-mi amintesc de ce te am in blogroll (ca io-s mai prost si nu stiu cu federe d’alea…), acuma incerc sa gasesc botonu’ care sa ma scape de legaturi d’astea bolnavicioase.

  6. calarasu Says:

    raluca= adi
    dar asa-i wordpress, are crize de personalitate, cateodata din femeie barbat si viceversa 😉

  7. mafi^hotz Says:

    Mariuse, te stiam baiat serios pentru dumnezo sfantu !
    Cu filmuletul asta te-ai facut de cacat din mai multe motive.

    La fel ca Costin te intreb si eu ! Cu ce ai iesit tu in evidenta acuma ? Co cosul acela ? Cu fatza aia de cacat (asta pentru ca ziceai de zoso), cu vocea aia de cacat (no comment), si cu laptop-ul tau ?

    Mi-ar fi rusne sincer ! Pacat !

Lasă un răspuns

