Vulnerabilitate

Care e momentul în care eşti destul de matur să realizezi cît de vulnerabil eşti ca persoană? Poate nu îţi dai seama, dar sînt lucruri ce pot părea atractive şi normale, chiar interesante, dar sînt incredibil de periculoase. Probabil că vă întrebaţi de ce naibii scriu despre asta?
Pentru că văd persoane în jurul meu care nu îşi pot da seama de cît de vulnerabile sînt. Şi nu pot să le spun nimic, pentru că în cel mai bun caz par numai un om ce nu îşi poate vedea de viaţa lui, aşa că îi judecă pe ceilalţi. Şi poate chiar asta e, iar cei ce spun asta au dreptate. Dar este chiar aşa de greşit şi imoral să ţi la cineva, la o persoană sau grup de persoane şi să spui acelor persoane că greşesc, că au păsit aiurea, că ceea ce poate părea inocent se poate transforma într-o greşeală ce niciodată nu mai poate fi reparată.
Am greşit şi eu de atîtea ori, şi în primă instanţă nu mi-am dat seama de ce am făcut. Încerc să fiu mai prevăzător, semn că îmbătrînesc, încerc să fiu atent la fiecare pas pe care îl fac, pentru că ştiu foarte bine că mici greşeli pot duce la inimaginabile dezamăgiri.
În concluzie, stimaţi citiori, am îmbătrînit.

Lasă un răspuns

