Ultima strigare

Rost mai are să răspund imbecilului care încearcă să îşi demonstreze punctul de vedere repetînd comentarii prin diverse postări şi scriind la nesfîrşit „Hai sictir”? Îmi propunea un amic să îl şterg de pe blog, să ăi şterg toate comentariile şi să îi banez IP-ul. Dar de ce să fac asta? Chiar vreau să ajung ca Esmeralda, care şterge orice comentariu numai cu iz negativist? Chiar atît de dobitoc nu pot să fiu. Mi s-a spus că sînt arogant, păi, foarte bine, oi fi, cine ştie? Şi dacă sînt mă mîndresc cu asta şi mă mîndresc cu tot ceea ce sînt, fiindcă să fiu al dracului, dacă nu îmi place cine sînt, cu bune şi cu rele. Rezultă, logic, că sînt un narcisist. Cel puţin un narcisist moral. Îmi place să cred că posed chestia aia numită morală, măcar în doza sa minimă acceptabilă şi mă pricep să o folosesc. În timp ce alţii nu au nici măcar atît.
Aşa că nu o să optez la varianta esmeraldei, nu o să mă cobor la acel nivel cu atîţia dobitoci de pe blogosferă. Îmi place controversa, îmi place să schimb replici dure, dar asta pentr că ştiu că atunci cînd o fac am dreptate. Şi niciodată nu s-a întîmplat să nu am dreptate. Nu sînt perfect, dar ştiu să îmi aleg luptele în care pot cîştiga.

3 Răspunsuri to “Ultima strigare”

  1. Blegoo Says:

    Fireste ca are rost. Sa raspunzi, zic.🙂

  2. asha zis.. Says:

    bine ca recunoshti ca eshti narcisist; iar in privintza moralei stai cam prost mai ales cind insultzi oameni care nu te-au insultat shi nici nu-i cunoshti dovedeshte dincolo de arogantza lipsa bunului simtz ca o minima forma de moralitate ;ca deh daca pretinzi ca ai morala;
    dar oricum vorba lui caragiale in[-adaugarea mea]amice eshti idiot; period.
    dute de te trateaza de narcisim; sa fii sanatos!!!!!!!

  3. asha zis.. Says:

    n-ai nici dreptate nici n-ai cishtigat nimic shi nici nu shtii sa luptzi ; esti doar vulgar si superficial asta dincolo de cei care te injura pe you tube cu care esti de fapt de aceeashi teapa; eu nu te-am injurat ;nici amenintzat;

    dar te bucuri ca vezi ca tzi se da atita atentzie cind de fapt N-O MERITZI.
    si nici n-am sa-tzi mai acord atentzie nici o grija asa ca sa ne doara-n cot pe amindoi unul de altul.si pe mine de tine si pe tine de mine.SO BE IT

    un ultim sfat prietenesc mai creste baiatule si la virsta si la minte dovedeste ceva de ce esti capabil pt ca si criticile tale sa fie luate in serios;in afara de putzinii tai fani devotatzi care se dovedesc la fel de increzutzi ca tine ai cam multzi dusmani dar ma doare-n cot fii linistit; pina atunci insa ramii tot un putzoi ingimfat care se crede cel mai in masura sa critice mizeriile din Romania ca sa dovedeasca ce cooool este.si mai ales ce destept;am mai auzit asta nu esti singurul; so boring.

    HAI NOROC SHI HAI SICTIR!!!!!!!!!!!

    cu drag, punkerboy 2007.

    PS: daca se va nimeri vreodata sa fim pe strada hmm coinicidence!!! shi sa te recunoasca vreounul sa-tzi traga citeva fii sigur ca n-am sa te ajut; NU MERITZI;cine shtie, nepatrunse sint caile Domnului…

Lasă un răspuns

