Întrebare pentru psihopat

Cînd eşti iresponsabil şi cretin, mîndru de o ţară care îşi bate joc de tine, nu ar fi mai bine să te gîndeşti la alte opţiuni? Aaaa, da, corect, creierul tău nu concepe altceva, din păcate eşti prea prost pentru a prospera. Da, trollule, asta e pentru tine…

3 Răspunsuri to “Întrebare pentru psihopat”

  1. asha zis... Says:

    bai arogantule e ushor sa insultzi pe cineva pe care nu-l cunoshti da sincer sa fiu ma amuza ingimfarea ta fara limite shi bun simtz cind le reprosezi altora ca te injura pe you tube;asa ca fa o diferentza cind ai prea multa arogantza mintea se intuneca shi debitezi timpenii da esti liber doar e blogul tau.

    si acum asculta-ma bine eu pot sa fac diferentza dintre ce e bine si ce e rau asa ca nici o grija ca nu-s un patriot puincurist gata sa inghita shi sa linga in cur pe oricine;din contra sint destul de anarhist dovada shi nickname-ul de punker boy.
    eu doar am punctat ca atunci cind e vorba de mari realizari al;e unor elite e bine sa punctezi asta te deranjeaza dincolo de stilul meu; adica un pic de pozitiz unde vezi prea mult negativ;
    lumea e colorata nu enumai neagra;

    hmm shi mai vrei democratzie; democratzie inseamna sa mai ascultzi si criticile celor care nu te-njura shi mai ales nu te calca in picioare cum faci tu cu mine dovada ca nici n-ai crezut de cuviintza sa raspunzi da’ ma doare in cot regret chiar ca mi-am pierdut vremea cu un paun ingimfat ca tine care se crede cel mai in masura sa critice tzara dar sare ca ars injurind si scuipind pe cineva care nu l-a injurat nici amenintzat;

    asa ca scuteste-ma de insulte si nu mai posta nici o insulta la adresa mea ca te dau in judecata, OK?
    HAI SICTIR!!!!!!!!!!!!!

    PS iar conform normelor de democratzie am dreptul sa vizitez ce site doresc shi sa postez unde vreau atit timp cit nu injur si nu amenintz pe nimeni;

    ASHA CA HAI SICTIR !!!!!!!!!!!
    vezi -tzi de ale tale shi mai dezvolta un pic de modestie!!!!!!!!!!

  2. asha zis... Says:

    si apropo nu-s nici iresponsabil nici cretin; cit despre IQ meu verificat fii sigur ca din pacate e mai mare decit al tau;
    asha ca plimba ursu’!!!!!
    PS: te consideri atit de destept incit ma faci „troll” mama ce superioritate; prea ulte complexe de superioritate vezi sa nu cazi de la prea multa inaltzime;
    probabil zeflemitor tzi-ai zis ca nu shtiu ce-i aia un „troll” ha ha ha!!!!!!!!
    nu mr Arogantza te asigur ca nu-i vorba de troll-ii din „Lord of the Rings” din pacate „troll’ te-ai dovedit doar tu asa ca HAI SICTIR!!!!!!!!!

  3. Ciupearca Says:

    Ba voi sunteti prosti rau :)) martalogilor auzi si la ala da in judecata :)) luav-as in pula si pe tine si pe dna judecator ce punker esti u ma ca vorbesti ca un tocilar in Poola mea cat despre ala cu trollu sa-mi sugi petrolu.SUCKERS!

Lasă un răspuns

