Răspuns psihopatului

Un psihopat care comentează din cînd în cînd la mine pe blog este foarte supărat că în buletinul meu de ştiri aproape zilnic nu am spus ceva despre incredibilul succes romînesc de la Cannes. Da, domţle nu am scris. Poate că nu m-a interesat, poate că nu am reuşit să fiu la curent. Adevărul e că pledez ignoranţă cu privire la acest subiect. Aşa că fac un disclaimer, pentru cei care se vor trezi să mai comenteze despre ce pun sau nu pun pe blog.
Acel buletin de ştiri expune 10 sau mai puţine ştiri pe care eu, în timpul meu limitat de browsereală le consider importante pentru mine, ştiri pe care aş vrea să le citesc şi pe care încerc să le comentez pe scurt. Sicner, nu ştiu cine ce a cîştigat la Cannes. La fel voi pleda ignoranţă şi cu privire la alte treburi. Băieţel de comentezi tu acolo, dacă nu îţi place blogul ăsta şi mă consider retardat, pupincurist de americani, te rog forţat să nu mai îl vizitezi. Şterge linkul, uită-l, fă ceva. Ştiu că poţi. Ca să nu îţi mai suprasoliciţi creierul tău, şi aşa prea plin cu teorii ale conspiraţiei mondiale iniţiate de americani, cu retarzi ca mine.

4 Răspunsuri to “Răspuns psihopatului”

  1. asha zis... Says:

    serios baietzel? hai ca eshti bun!!!!stimatule domle arogant eu in primul rind n-am fost nepoliticos cu tine; nu te-am contactat pe email ca sa te injur shi sa te amenintz sa te fac antiroman tradator de neam shi tzara cum te-au injurat shi te-n injura atitzia altzii dintre care multzi totushi nu cu rea intentzie;
    unii deci fiind doar oameni prea deranjatzi de afisharea unor trasaturi negative ale Romaniei pe care le vrei drept generalizari;

    eu am fost doar ironic chiar sardonic dar se pare ca in ceea ce priveshte simtzul ironiei domnia voastra nu are prea mult spirit autocritic.

    eu nu te-am facut nici retardat domnule Arogantza nici pupincurist al americanilor; asha ca acuzatziile domnie voastra excelentza sint exagerate.

    eu am punctat faptul ca e important sa postazti pe blogul domnie voastre shi chestii positive care tzin de Romania;
    nu va place? sigur ca avetzi dreptul pe blogul domnie voastre sa va purtzati cum vrea mushchii d -voastra inclusiv sa insultatzi [poate ceva in instantza?] drept pshihopat pe cineva care nu v-a insultat de nici un fel;

    iar in ceea ce priveshte UNELE asha zis teorii ale conspiratziei as sugera sa va documentazti mai bine; nu totzi care le sustzin si mai ales POT DOVEDI MULTE DIN ACUZATZIILE ADUSE nu sint „psihopatzi’
    dar asta e o alta chestie.shi n-am de gind sa va conving de nici un fel; fiecare dupa cit il duce mintea; unii au mai multa altzii mai putzina; ramine sa doveditzi singur din ce categorie facetzi parte

    sigur ca avetzi dreptul sa facetzi orice afirmatzie doar e blogul domniei voastre aici sintetzi bosul dar in limita unui minin cod deontologic sper ca atzi citit acest mesaj shi atzi tras cu minimum de decentza concluziile necesare.
    pina atunci insa– HAI SICTIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS iar in privintza dorintzei voite de a ignora subiectul Cannes asta dovedeshte cam ce fel de om sintetzi.deeply inside.

    RESPECT 0 PT OAMENI[dintre care unul decedat din pacate] CARE AU DAT CEVA MARE ROMANIEI SHI LUMII SHI PE CARE INTENTZIONAT ATZI DECIS SA-I IGNORATZI PE BLOGUL DOMNIEI VOASTRE.

    respectul stimate domnule Nicolescu se cishtiga nu se da pe gratis; PINA ATUNCI INSA, HAI SICTIR!!!!!!!!

  2. skippie Says:

    =)) Marius, dar se poate, mai? chiar asa?
    …sorry… nu m-am putut abtine =))

  3. mariusnicolescu Says:

    desigur, pe blogul „domniei mele” trebuie să pun absolut tot ce consideri tu că e important? nu, tăticu, dacă vrei fă tu blog şi fă treaba asta, şi zilnic îţi demonstrez că nu ai acoperit nici jumătate din subiectele de interes.

  4. asha zis... Says:

    nu ma intereseaza sa fac bloguri si sa postez pe ele; probabil sint prea cretin ash cum sustzii; HAI SICTIR!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

