FlashNews (sau buletin de ştiri românesc din îndepărtata americă) 4

1. Zece zile pînă la următoarele scandaluri-monstru. De ce? Încep testele naţionale. Dacă credeaţi că la astea şi la BAC nu se copiază, think again!
2. Realitatea Tv anunţă că Agenţiile de protecţie a mediului intră în subordinea Consililor Judeţene. Care numai timp de proetecţia mediului nu au, ei trebuie să se ocupe de protecţia consilierilor judeţeni.
3. Mă gîndesc să şterg EVZ din Feedreader, pentru că m-am săturat ca o dată pe săptămînă jumătate dein materialel de pe feed să fie semnate de Geanina Corondan şi să fie, de fapt acelaşi articol.
4. Geoana i-a tras ţeapă lui Tăriceanu. Aoleu, tăticule, rău a ajuns PNL-ul dacă PSD.ul îi trage clapă.
5. În februarie 2009 încetează transmisia TV analogă în SUA. Ceea ce înseamnă că nici un cetăţean nu va mai prinde posturile TV cu vreo antenă, ci va trebui să îşi instaleze acasă un sistem de tipul DigiTV.
6. S-a aprobat reducerea tarifelor de roaming în UE. Era şi cazul.
7. Realitatea Tv ne anunţă despre ultima modă la japonezi – laptopul cu cristale Swarovski. Sincer să fiu îştia o să îi depăşească pe americani la dobitocenie, dacă nu au făcut-o deja,
8. Într-o comună din judeţul Mureş vin mai mulţi danezi decît pe întreg litoralul românesc, datorită unei companii care a investit peste 1 milion de euro. De aceea îi propun Ministrului Turismului să nu mai facă investiţii pe litoral şi să ne concentrăm pe Mureş.
9. Alt circ în aprlament, de data aceasta la citirea moţiunii PD împotriva guvernului Tăriceanu. Să ne mai mirăm?
10. Realitatea TV prezintă ştirea următoare: „Becali nu mai cumpără avionul lui Ţiriac” în cadrul rubricii Fotbal Intern. Pentru că, desigur la Steaua se joacă cu avinul nu cu mingea. Şi norodul crede că jurnalismuls e mută pe net!

7 răspunsuri to “FlashNews (sau buletin de ştiri românesc din îndepărtata americă) 4”

  1. Blegoo Says:

    Alooo…
    Oameni buni! Oare sant doar eu care observa? Alde Nicolescu scrie doar despre Romania?! Si cica e in america…
    Ce dracu’, dom’le…zi-ne si noua cum e p-acolo. Sa nu murim prosti, zic.

  2. asha zis... Says:

    in virtutea dreptului la replica, avind in vedere ca sint convins ca nu vetzi citi replica data de mine on the thread u were so „kind’ to dedicate to me, please read the following:[cu scuzele de rigoare ca e off this topic dar nu pe dea-ntregul]
    stimatule domle arogant eu in primul rind n-am fost nepoliticos cu tine; nu te-am contactat pe email ca sa te injur shi sa te amenintz sa te fac antiroman tradator de neam shi tzara cum te-au injurat shi te-n injura atitzia altzii dintre care multzi totushi nu cu rea intentzie;
    unii deci fiind doar oameni prea deranjatzi de afisharea unor trasaturi negative ale Romaniei pe care le vrei drept generalizari;

    eu am fost doar ironic chiar sardonic dar se pare ca in ceea ce priveshte simtzul ironiei domnia voastra nu are prea mult spirit autocritic.

    eu nu te-am facut nici retardat domnule Arogantza nici pupincurist al americanilor; asha ca acuzatziile domnie voastra excelentza sint exagerate.

    eu am punctat faptul ca e important sa postazti pe blogul domnie voastre shi chestii positive care tzin de Romania;
    nu va place? sigur ca avetzi dreptul pe blogul domnie voastre sa va purtzati cum vrea mushchii d -voastra inclusiv sa insultatzi [poate ceva in instantza?] drept pshihopat pe cineva care nu v-a insultat de nici un fel;

    iar in ceea ce priveshte UNELE asha zis teorii ale conspiratziei as sugera sa va documentazti mai bine; nu totzi care le sustzin si mai ales POT DOVEDI MULTE DIN ACUZATZIILE ADUSE sint “psihopatzi’
    dar asta e o alta chestie.nu tzine direct de Romania;shi n-am de gind sa va conving de nici un fel; fiecare dupa cit il duce mintea; unii au mai multa altzii mai putzina; ramine sa doveditzi singur din ce categorie facetzi parte

    sigur ca avetzi dreptul sa facetzi orice afirmatzie doar e blogul domniei voastre aici sintetzi bosul dar in limita unui minin cod deontologic sper ca atzi citit acest mesaj shi atzi tras cu minimum de decentza concluziile necesare.
    pina atunci insa– HAI SICTIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS iar in privintza dorintzei voite de a ignora subiectul Cannes asta dovedeshte cam ce fel de om sintetzi.deeply inside.

    RESPECT 0 PT OAMENI[dintre care unul decedat din pacate] CARE AU DAT CEVA MARE ROMANIEI SHI LUMII SHI PE CARE INTENTZIONAT ATZI DECIS SA-I IGNORATZI PE BLOGUL DOMNIEI VOASTRE.

    respectul stimate domnule Nicolescu se cishtiga nu se da pe gratis; PINA ATUNCI INSA, HAI SICTIR!!!!!!!!

    Leave a Reply

  3. asha zis... Says:

    oops cu scuzele de rigoare fac cuvenita rectificare; inlocuirea termenului „sardonic” cam inapropriat cu cel de „sarcastic”, respectiv sarcasm.
    multzumiri pt. intzelegere.whatever.
    iar dincolo de problemele legate de teoria conspiratziei pt. care am fost etichetat drept pshihopat cred ca am punctat cite ceva legat shi de problemele sociale din SUA vorba lui Blegoo „sa nu murim proshti’
    dar asta n-atzi bagat de seama;
    dar din pacate unde e f mult orgoliu ramine prea putzin loc pt obiectivitate.

    have a nice day!!!!!!!

  4. asha zis... Says:

    oops shi am uitat sa va spun nu cred ca distinshi cercetatori ca Jim Marrs, Jordan Maxwell, Michael Tsarion , Tom Montalk pot fi etichetazti drep simplu pshihopatzi;
    ushurintza cu care facetzi etichetari e din pacate ridicola chiar intr-o confruntare mai dura de opinii; mai studiatzi un pic „stimate” domnule Nicolescu;
    inteligentza avetzi pacat ca n-o folositzi mai bine;din pacate unde e prea mult orgoliu….
    have a nice day!!!!!!!

  5. requird Says:

    cum ziceam shi eu intr-un replay, tipule cred ca ai probleme.
    daca o zice unu’, poti sa nu o iei in seama, daca o zic doi, te mai gandeshti, dar cand o „zice” mai multi deja inseamna ca se vede!

  6. mariusnicolescu Says:

    domnule cu 15 nicknameuri, eu nu am timp sa citesc romane politiste, in sfarsit din ce am reusit sa spicuiesc eu de acolo reyulta faptul ca suferiti de prostie crasa. de ce? pentru că refuzi să vezi ce se află în faţa matale? cît despre „replay” te anunţă că se scrie reply, se pronunţă riplai, nu replei.

  7. Blegoo Says:

    Marius…omul are ceva de zis…lasa frectiile gramaticale…ca nici tu nu esti Sfantu’ Petre…mai bagi si tu la tasta la viteza…nu ca eu ti-as reprosa…decat atunci cand macelaresti nume de orase, regiuni, alea…
    Hai, sa citim fabulatiile lui Marius despre America. Ca daca n-ajungem acolo, macar visam cum ar fi. :-))

Lasă un răspuns

