Demonstraţie la faptul că NU sînt pe o plajă în Africa

Pentru că unii au spus o astfel de degeneraţie ligvistică, mizerabilă în adevăratul sens al cuvîntului (muhahahah) vin cu precizări şi poze care să demionstreze că nu mă aflu (încă) pe o plajă din Africa, deşi mi-aş dori. Opţiunile sînt multe: pe coastele însorite ale Mauritaniei, Senegalului sua Camerunului. Dar, na, nu se poate. Deci, în continuare nişte poze din colţişorul de planetă în care mă aflu, şi anume Provincetown, Massachussets, Statele Unite ale Americii. Daţi click pe thumb ca să vedeţi imaginea întreagă.
blogptown1.jpg
blogptown2.jpg
blogptown3.jpg
Iar aici, în drum spre Providence, Rhode Island în maşina mea de ultimă generaţie demult apusă.
blogcar1.jpg
Iar această ultimă poză din Providence, Rhode Island, photoshopată la greu că mobilul meu, săracul nu prea se pricepe la făcut poze noaptea.
providenceblog1.jpg

Deci, nu sînt pe o plajă din Africă. Demonstration completed.

3 Răspunsuri to “Demonstraţie la faptul că NU sînt pe o plajă în Africa”

  1. Blegoo Says:

    Sanchi…demonstratzie…
    ai gasit niste poze pe internet si le-ai bagat! Aia cu tine la volan o stiu, e veche…e din Romania, bai sharlatanule! Cica a ajuns in america…
    Baga o poza MAREEEE…cu tine undeva in america, unde sa se vada ca e america, nu kkat!…
    In NY, la bratzeta cu vivi, sau pozat linga o masina de politie…
    E clar ca n-ai trecut mai departe de Spania…

  2. Adi Calarasu Says:

    Africa… :))
    Prietene ti-am pus lumea-n cap.
    Nu a fost cu intentie!
    Acuma fa pe dracu-n patru si fa rost de-un redneck ca sa faci poza cu el ca vrea lumea dovezi =))

  3. mariusnicolescu Says:

    în NY nu am ajuns încă, dar sper să am cum. o să mai vină şi alte poze cînd am timp. cam o dată pe sătămînă. iar adi, în locul ăsta în care sînt eu nu prea sînt rednecks, dar găsesc eu ceva…

Lasă un răspuns

